fredag den 12. april 2019

Påskeferie

Hehe. 

(Man ved, at når et indlæg begynder med "Hehe", så bliver det relativt let i tonen 😉)

Jeg har faktisk ingenting at beklage mig over. I dag.

Ingen nærdødsoplevelser af betydning.

Ingen mail fra Sir Eyeball.

Ingen tabte venskaber.

Ingen fyringer.

Og så er jeg jo gået på påskeferie altså 💃💃💃

Vi lærere laver nemlig aldrig en skid og holder ferie hele tiden, you know. Og i dag er ingen undtagelse.

Derudover har jeg modtaget 24.000 gode, danske kroner fra Slots- og Kulturstyrelsen. I biblioteksafgift. Fordi jeg har oversat en helvedes masse bøger.

Så der skulle være gode muligheder for at brænde dankortet varmt her i påsken.

Dog ikke så meget de første dage. For ældstedatteren har kidnappet min bil. Og taget den med på weekendtur til Hamburg.

Og da min fod endnu ikke er helt fit for fight, må jeg se i øjnene, at de eneste butikker, der ligger inden for en overkommelig afstand, er en slagter, en bager, en frisør, en tankstation og en Rema 1000. Så kortet må brænde i lommen lidt endnu. Tror i hvert fald ikke, jeg bruger 24.000 på skummetmælk fra Rema sådan lige her og nu.

Jeg skal i sommerhus på mandag. På Langeland. Med min gamle mor. Og mine fire Rotter. Og min niece. Og min nevø. 

Det skal nok blive spas. Seks "små" i alderen 12-25. Og så de to eminencer.

Selv om min mor kan være en mundfuld. 

Her på bloggen har jeg ikke lagt skjul på, at jeg er mere end ked af min mors manglende accept af min homoseksualitet (ups, nu forlod jeg den opløftede tone, men det er MIN blog, så det må jeg gerne 😉).

Jeg har ganske vist tilgivet hende, men det napper nu stadig lidt, når jeg sådan reflekterer over det.

However, min fars død for ikke så lang tid siden har lært mig, at jeg skal værdsætte hvert eneste fucking øjeblik med min aldrende mor. For pludselig er hun væk.

Så jeg er mere end opsat på, at vi får nogle herlige dage på Langeland!

Vi kommer hjem på torsdag. 

Og det er jo super. For så er der stadig fire dage tilbage af ferien. 

Hvor jeg kan chille. Og skrive blogindlæg. Og flirte med damer på dating-sitet. Og se Netflix. Og læse. Og tage lange karbade. Og klø Erling og Anker bag ørerne.

Anker ligger i øvrigt lige ved siden af mig. Lige nu. Her er han:


Han er pissesød. Han var vildkat, da vi tog ham ind. Nu elsker han os 💘

Nå, men jeg vil sætte gang i lidt aftensmad. Tænker madpandekager. Nammenam 😋

Love to all 💜💜💜

Ingen kommentarer:

Send en kommentar