lørdag den 27. april 2019

Også en okay lørdag

Argh!

Jeg får lange patter!

Har glemt min idiotiske strømforsyning på min idiotiske skole, da jeg kørte hjem i går. Og nu er jeg henvist til at skrive på min tablet og det motherfucking idiotiske touch-tastatur, den er født med.

Nå, men jeg vil bare fortælle, at det har været en okay lørdag 😄

For det første har det jo været et fremragende vejr til sådan en havehader som mig: pisregn så det var bedst at blive inde.

Og for det andet har jeg tilbragt dagen i smukt selskab med to af mine absolutte yndlingsmennesker: Barn 1 og 4, aka mine døtre, aka M&M (mest fordi de begge hedder noget med M).

Vi har været på shoppetur. Mutti havde brug for nye jeans. Og så skulle vi have købt et par konfirmationsgaver.

Vi skal til konfirmation i næste weekend. Jeg er fadder til konfirmandinden, så jeg skal med i kirke.

Øh.

Nu er vi lige enige om, at jeg ikke tror på nogen gud, ikke? Og at jeg for længst har meldt mig ud af folkekirken? Og at jeg mener, religion kan være noget idiotisk, menneskeundertrykkende lort?

Fantastisk fadder at vælge til sit barn 😉

Nå, men nu er gaverne i hvert fald i hus.

Men inden da lagde vi ud med at spise frokost på street food. Nammenam! Elsker "anderledes" mad.

Og mens vi sad der, tog jeg et temmelig fjollet billede af Barn 4, som havde fået en temmelig fjollet sodavand ved navn Leninade, som mest var sjov, fordi barnet rejser til et gammelt østblokland i morgen.


Right.

Og da vi så gik, lagde jeg min mobil med det fjollede billede i min lomme. I sikker forvisning om, at lortet var låst.

Og da vi så nåede op i Salling, tog jeg min mobil op af lommen. Og kunne konstatere. At det idiotiske telefonapparat måtte have fået sit eget liv!

I hvert fald havde motherfuckeren på EGET initiativ valgt at rundsende det ovenfor nævnte fjollede billede til ... en lang række tilsyneladende tilfældigt udvalgte Messenger-kontakter, hvoraf jeg ikke havde været i korrespondance med flere i adskillige år.

Det har jeg så nu, kan jeg fortælle 😕

Well, jeg er vel hjemme igen. Og ejer tilmed et par spritnye jeans. Nice!

Tjekkede lige min postkasse på datingsitet. Der lå en besked. Fra en dreng på 15.

!

Han skrev, at hans mor er interesseret i mig.

Åh, haha, hvor sjovt.

Jeg skrev pænt tilbage og foreslog, at mor selv opretter en profil.

Det var min lørdag. I aften skal jeg fede den foran en skærm.

Take care 💜💜💜

Ingen kommentarer:

Send en kommentar