søndag den 28. juli 2013

Superliga

Det er herligt at være lebbe!

For det første har jeg en varm og blød og lækker kvinde at kysse på og elske med, nammenam ;-)

Og for det andet er der INGEN, der sætter spørgsmålstegn ved det, hvis jeg skulle få lyst til at tage til traktortræk.

Øh ... det har jeg så ikke lyst til.

Men somme tider tager jeg min søn under armen og tuller hen på stadion for at se en superligakamp. Det er der heller ingen, der sætter spørgsmålstegn ved. Jeg ER jo lebbe, forstås.

På stadion har jeg grønt lys til at lægge al dannelse fra mig ved indgangen og bruge halvanden time på at slynge primitive ukvemsord mod fjenden OG kolde fadbamser i dunken.

Ligesom alle de andre pæne borgere i byen, der undergår en slags Jekyll og Hyde-forvandling, så snart de træder ind på tribunerne. Det er ren stammekrig.

Jeg nøjes nu med fadbamserne.

Kampen begynder om en halv time.

Jeg glider. See ya!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar