torsdag den 25. juli 2013

Giv din indre lebbe vinger

Går du rundt med en hemmelig og ulykkeligt indespærret lebbe indeni? Så skulle du tage at slippe hende fri og give hende vinger, for det fortjener hun.

Problem solved.

Bum.

Eller ... øh ... nej. Det er ikke helt så enkelt, vel? 

I hvert fald ikke, hvis du, lige siden du var en ganske lille pige, har tænkt, at du var defekt, off target, afvigende, fordi du blev ved med at føle dig tiltrukket af repræsentanter for dit eget køn. Og hvis du i din skam over at være sådan et fejlskud og i din drøm om at være "normal" kynisk har knægtet dine inderste længsler og tvunget dig selv til at følge konventionerne: gifte dig med en mand, få børn med ham og dermed omhyggeligt skabe en respekteret heteroseksuel familietilværelse.

Så sidder du i saksen, når du en dag reflekterer over din situation, og det går op for dig, at det slet ikke er dit eget liv, du lever, og at den eneste, du aldrig har være tro mod, er dig selv.

Shit.

What to do???

Må jeg foreslå girlfriend.dk?



Dette site blev min vej til Ladyen og den direkte årsag til, at jeg for første gang i mit liv skulle opleve gengældt kærlighed og prøve, hvordan det føles kun at have jordforbindelse med det yderste af tåneglene. Af ren lykke.

For mig var det afgørende, at det er gratis at oprette en profil på Girlfriend. Jeg havde fælles økonomi med min mand og tænkte, at det måske kunne få ham til at ... øh ... hæve øjenbrynene, hvis han på vores kontooversigt spottede en betaling til et datingsite for lesbiske. Det var derfor en utrolig kærkommen opdagelse at se, at en profil på Girlfriend kunne oprettes uden at efterlade spor på netbank.

I første omgang var jeg slet ikke på udkig efter hverken date, sexpartner eller kæreste. Jeg havde bare et behov for at snuse lidt til miljøet. In real life kendte jeg nemlig ingen lesbiske, og jeg havde en vis berøringsangst over for denne nye fremmede verden. Men på Girlfriend kunne jeg finde lesbiske online-venner, som jeg kunne korrespondere med og blive klogere på i sikker tryghed bag min egen skærm.

Og det var sandelig både spændende og knap så spændende personager jeg løb ind i: en operasanger med overskyggende Weltschmerz, en olympisk sølvvinder, en viceborgmester, en bjergbestiger, en clairvoyant, en hetero-kvinde, der fantaserede om, at jeg slikkede hende i skridtet, mens hendes mand tog mig bagfra (YUCK!) og adskillige hetero-mænd, der tydeligvis jagede på det forkerte site (herunder en indvandrermand, der gerne ville ordne mig på bagsædet i sin Corolla - mere YUCK!)

Og så var der lige den kvinde, der af min profiltekst åbenbart kunne læse, at jeg, ligesom hun, tændte på sex med dyr (!).

Så du skal være forberedt på, at træerne på Girlfriend ikke nødvendigvis vokser direkte ind i lebbehimlen, og at du måske vil møde både ludere og lommetyve, inden du finder kærligheden.


Men det lykkedes for mig. Mine vinger bærer smukt. Og det kan også lykkes for dig.


Held og lykke!

2 kommentarer:

  1. Læser jeg mellem linjerne, at du egentlig er til sex med hunkønsdyr, på bagsædet af en Corolla, mens du slikker hetrokvinden i skridtet og bliver bollet af hendes mand og andre hetro mænd ser på?...

    Kan godt se det var en total fejlvurdering fra min side at tro, girlfriend.dk var for kvinder der vil kissemisse med kvinder. Føler mig bare SÅ dum nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså, Ducky, du forstår da også at supplere et gennemført poetisk indlæg med en gennemført poetisk kommentar, haha.

      Af hjertet tak ;-)

      Slet