tirsdag den 7. maj 2019

Tak til Ducky :-)

Jeps. Tak, Ducky 😄

Nu tænker den opmærksomme læser: 
  1. Hvem dælen er Ducky?
  2. Og hvad HAR denne Ducky mon gjort af gode ting?
Og hvis jeg skal være helt ærlig, så kan jeg sgu ikke huske, om jeg har fortalt om Ducky før. 

Så det gør jeg nu.

Ducky (som ikke hedder Ducky, men hvis rigtige navn ER redaktionen bekendt) er en skøn kvinde, som, i lighed med dig, kan finde på at svinge forbi Dropsene og læse med 🙏🙏🙏 

Jeg er ikke sikker på, i HVOR mange år Ducky lige har læst med, men det må næsten være helt fra begyndelsen i 2013, tænker jeg.

Somme tider kan blogging udvikle sig til lidt mere end bare envejskommunikation. Som i for eksempel Duckys tilfælde.

For jeg har nemlig drukket latte med Ducky. På en café i Aarhus. Hun skrev en mail og foreslog et møde. Bare fordi det kunne være sjovt. Og jeg takkede ja 😄

Så jeg ved, at Ducky er virkelig klog. Det fornemmer jeg også, at mine andre læsere er. Men med Ducky VED jeg det altså.

Og når Ducky siger noget, så lytter jeg selvfølgelig 😉

Det er ikke så lang tid siden, Ducky sagde noget.

Det gjorde hun som reaktion på dette indlæg.

For der skrev jeg nemlig, at jeg havde tænkt mig at droppe et foredrag, som jeg ellers havde købt billet til. Med en dame, som hedder Birgitte Possing, og som har skrevet denne bog:



En pissegod og velskrevet og læseværdig bog. Som du kan læse om her. Så har du endnu ikke købt eller lånt den, må du hellere sætte i gang.

Men jeg var i færd med at fjerne en person fra mit liv, og da det var denne person, der havde givet mig tippet om foredraget, ja, så kunne jeg naturligvis ikke tage af sted.

Godt og rationelt tænkt 😉

Det syntes Ducky imidlertid ikke. For Ducky HAVDE været til foredrag med damen og vidste, hvad jeg ville gå glip af. 

Og ... nu har jeg jo fortalt, at Ducky er klog. Så hun skrev selvfølgelig, om jeg så ikke kunne tage af sted på DUCKYS opfordring.

Og det kunne jeg selvfølgelig godt, haha 😂

Derfor var jeg til foredrag i går aftes. Og det var helt forrygende interessant 💃💃💃

Så tak til Ducky 🙏

Ikke mere nu. Jeg er småsyg og vil lade sofaen springe på mig.

Take care 💜💜💜

Ingen kommentarer:

Send en kommentar