torsdag den 30. maj 2019

Fire gode dage i vente

Hehe 😄 Så har den dovne lærerinderøv ferie igen. Denne gang Kristi himmelfartsferiens fire dage.

Nice!

For selv om jeg ikke tror på gud, er jeg så tilpas dobbeltmoralsk, at jeg med glæde tager imod de fridage, kristendommen giver.

That's me 😋 

Og formentlig også ret mange såkaldt almindelige og dermed proforma-troende danskere, som i virkeligheden helst ikke nærmer sig en kirke, medmindre det er jul.

Forskellen er bare, at jeg erkender, der er ... øh ... knaster i min tro 😉

Nå, men nu spekulerer du, allerkæreste læser, som en gal på, hvad i alverden jeg mon skal bruge al den frihed på.

Og du behøver ikke vente længe i åndeløs spænding. For nu udløser jeg den nemlig 💃💃💃

I dag skal matriklen "justeres". Det er SÅDAN et godt ord at bruge. For det camouflerer jo, præcis HVOR skralt det står til med både ryddelighed og renhed i såvel forstadsvilla som forstadshave.

Men ... øh ... ejendommen skriger faktisk lidt på opmærksomhed.

Og fuck, jeg hader praktisk arbejde. Vil altså hellere fede den. 

I morgen skal matriklen til gengæld ... justeres lidt mere. 

Pisseinteressante dage, jeg har i vente der. Men jeg tænker ikke, jeg kan blive færdig på én. Tænker egentlig slet ikke, jeg kan blive færdig.

😡

Nå, men dagen i morgen tager så lige et step op. I interessanthed (hvis man kan skrive sådan?). 

For jeg skal spille tennis. For første gang i over to måneder. 

Damn, det bliver spændende at se, om jeg kan holde til det 😱 Jeg render jo rundt med en hælspore, og den satte mig på krykker og dermed fuldstændig ud af spillet midt i marts. Megairriterende.

Jeg har godt nok stadig lidt ondt, men jeg har købt nogle gel-indlæg, som jeg prøver at bruge, og så må vi se. Er jo ved at blive skør i bolden af ingen motion at få 😵😵😵

Senere på dagen i morgen skal jeg på date.

Nåda! 

Hvad siger du så?

Jeg siger woop, woop 💃💃💃

Jeg skriver med en dame. Og telefonerer. Og vi både skriver og taler pissegodt sammen. Og nu har vi altså aftalt at mødes IRL. 

No strings though. 

Det er ganske uforpligtende. Ingen forventninger om romantik. Jeg er i hvert fald blevet så klog, at jeg ikke kaster tankeløst rundt med mit hjerte. Hvis jeg altså kan undgå det. Det har mit seneste crush lært mig.

Damen i morgen er spændende i den forstand, at jeg ganske simpelt gerne vil se giraffen. Det er vist der, vi er.

Og det ER sgudda spændende at skulle mødes efter at have kommunikeret i månedsvis.

Jeg er selvfølgelig også lidt nervøs. For hvad nu, hvis vi bare sidder der i pinlig tavshed 😱 

Awkward 😳

Der er dog intet i vores relation, der ligefrem indikerer, at der skulle være nogen form for pinlig tavshed under indflyvning. I lørdags snakkede vi således i telefon i 4½ time, så jeg kom i seng halv tre om natten. Faktisk har vi på en uge snakket i telefon i over 15 timer. Og jeg plejer ikke at bruge telefonen til andre samtaler end korte beskeder, så det er egentlig ret godt gået.

😂😂😂

Yeah. Det bliver som nævnt spændende at kunne sætte en rigtig person på alle de ord, vi har udvekslet 😄

Lørdag skal jeg til Pride i Aarhus. 

Jeg har ellers et lidt ambivalent forhold til Priden. For dels synes jeg, det er fedt at opleve stemningen og se, hvor mange mennesker der bakker op om mangfoldigheden. Og dels tænker jeg, at de idioter, der HAR fordomme mod homoseksuelle, ved synet af paraden vil finde mange årsager til at lade sig bestyrke i disse fordomme.

For helvede altså for nogle outrerede gestalter, man kan se til det arrangement. Nogle af dem er decideret vulgære og ikke særlig gode repræsentanter for vores minoritet.

Det er mest mændene, der er vulgære i deres lak og læder og falske bryster. Kvinderne er bare maskuline. Mange af dem i hvert fald.

Men jeg synes, det er fedt nok at være af sted, og så har jeg en date. Endnu en. Denne gang med en mand. 

En af mine unge mænd fra jobbet. (Hvis du har fulgt med her på bloggen ved du, at jeg arbejder nært sammen med fire mænd, som allesammen lader til at kunne lide mig rigtig meget, selv om jeg kunne være mor til i hvert fald de tre. Og hvis du IKKE har fulgt med på bloggen, ved du det samme nu 😋) 

Det er fjerde gang, jeg skal til Pride med denne unge mand. Så det er nærmest tradition, og det er pissehyggeligt. Måske kan vi få et par stykker af de andre til at støde til og drikke et par øl. Nammenam!

And that's it. Ikke flere planer for weekenden. Nice! 

For som du måske ved, er jeg OGSÅ en sucker for fred og ro og alenehed. For at kunne gå rundt og klø mig, nøjagtig hvor det klør 😋

Så jeg tænker, der er et par damer, der skal skrives med. Og et par blogindlæg, der skal forfattes. Og nogle sider i en bog, der skal læses. Og nogle afsnit af The Handmaid's Tale, der skal køres ind. 

Nu ser vi, hvad jeg får lyst til.

Take care now og hav en forrygende weekend 💜💜💜

Ingen kommentarer:

Send en kommentar