søndag den 26. maj 2019

Well, who would have guessed?!

Haha 😂

Der kan man sgu bare se! 

Skrev jeg ikke i indlægget i går, at jeg ville takke nej til en ponytur, når jeg skulle til hestegejl i yngstedatterens rideklub?

Gjorde jeg måske ikke det?! Hva'?

For jeg er jo pissebange for levende væsener i almindelighed. Kan faktisk nævne en meget lang række. Som for eksempel stankelben og edderkopper i den lille ende. Over sprællende fisk og flaksende fugle. Til ...

... heste.

Fuck, jeg kan ikke lide heste. 

For de er store og utilregnelige og farlige. Og skide nemme at skræmme. (Om end jeg føler et vist lidelsesfællesskab med dem, fordi de også kan blive bange for en lille pipfugl og storme sanseløst af sted, hvis de ser en 😂)

Well, guess what:



HA!

Det er mig. På ryggen af sådan en kæmpemæssig motherfucker!

Og se nu bare, hvor sej jeg er 😎 Med den der hjelm og de der hardcore, take-no-shit ansigtsudtryk.

Living on the edge 💪💪💪

Tror tilmed, jeg leverede glimrende underholdning til hestedamerne i rideklubben med min hvinende og unikke stil ved både på- og afstigning. Fedt at have publikum lige der 😐

Nå, men jeg fik udfordret mig selv. And I fucking did it!!!

Nu må jeg imidlertid videre. Skal lige have justeret huset lidt, for det har jeg ikke tid til i hverdagene.

Take care og vi høres ved 💘

Ingen kommentarer:

Send en kommentar