lørdag den 4. maj 2019

Mest om kollegakalas

Slap i betrækket. 

Det er egentlig meget beskrivende for dagen i dag. For jeg har fandme haft tømmermænd.

Åh, haha. 

Det er godt nok sjældent, det sker. Men. Jeg vågnede op på en sofa i Aarhus i morges. Med den ondeste hovedpine. I det tøj, jeg havde haft på i går. Dertil en umiskendelig smag af gnu i munden. Og en vis trang til Pamol. Og cola.

Fuck altså. Jeg skulle jo for helvede have været med toget hjem i går aftes. Teenager igen 😂

Var til kalas hos en kollega. Med mine fire mænd. Fra mit team. Plus det "løse" i form af de kolleger, der underviser på vores årgang, men ikke er en del af det primære team. Så vi var otte.

Pissehyggeligt. Jeg ELSKER mine kolleger 💘💘💘

Lars havde skudt et par dyr. Et rådyr og en kronhjort. Og havde taget et par umanerlig lækre udskæringer med. Og Kristian har gået på kokkeskole, før han blev lærer, så han kan finde rundt i et køkken og tilberede ting til tæt på perfektion.

Nammenam 😋

Jeg kom med øl og vin og snacks og værtindegave til Kristian. (En flaske gin til fucking 400 kroner, og det var tilmed halv pris. Håber fandme, han kan lide gin 😂) Det er så ukompliceret et bidrag til en fest, at det passer godt til mig.

Rasmus havde medbragt en flaske hjemmelavet snaps. (Tror det var her, det gik galt for mig, for jeg kan simpelt hen ikke tåle det lort.) Den var lavet på Lars' nødder, som har ligget og givet smag i månedsvis, og som naturligvis gav inspiration til ret mange funny remarks 😂

Ganske vist valnødder, men med den konkretisering tager man jo ligesom gassen af joken.

Og så var der Nanna. 

HENDE vil jeg nødig undvære som kollega. Hold kæft, hun er unik 💃💃💃 Hun siger, hvad der falder hende ind, og har for vane at stille ret nærgående spørgsmål. Men det er, som om det ikke gør noget, når det er hende, der stiller dem. Sidste gang fik hun de fleste af mændene til at sige, at på en skala fra 1 til 3, lå de nok på en 2'er i forhold til at føle sig tiltrukket af andre mænd.

Haha, det tror jeg altså ikke på, men Nanna KAN nogle ting 😊

I går fortalte hun historien om en mand, hun kender, som har udtalt, at hvis hans etårige søn bliver bøsse, så har han selv fejlet i sin opdragelse.

Wow! 

Sikke da noget gedigent pis at lukke ud. 

For det første må der være noget, han helt har misforstået, når han sådan tror, han kan opdrage sit barn til en bestemt seksualitet. Og for det andet må han jo tydeligvis være en intolerant idiot med så fuldkommen arkaisk en attitude.

Havde jo egentlig tænkt mig at tage toget hjem klokken 23.20. For jeg havde aftalt et møde i morges klokken 9 med en mand fra Rotary, som skulle fortælle lidt om Rotarys udvekslingsprogram, fordi yngstedatteren gerne vil et år til udlandet. Og jeg ville egentlig gerne være nogenlunde fit for fight, når jeg skulle mødes med manden.

MEN. 

Da jeg så i går aftes stod i døren med overtøjet på og ville sige farvel for at begive mig mod banegården, kom kollegerne allesammen farende og hjalp hinanden med at give mig krammere og kindkys. OG i øvrigt fjerne min rygsæk og tage mit overtøj AF mig igen.

Det var da et signal, der var til at forstå.

Så det endte med, at jeg skrottede tanken om togtur og tog imod et tilbud om overnatning.

Det er LANG tid siden, jeg har været så meget til fest, at jeg er vågnet op på en sofa næste dag. 

Ved sgudda heller ikke, hvad Rotary-manden må have tænkt, da han så mit krøllede tøj og mine fugtige, rødsprængte øjne og lugtede gnuen i min ånde i morges.

Åh, for helvede en entré, jeg lige fik gjort der 😂 Gik jo direkte UD AF toget og IND TIL vores møde og var faktisk alt andet end fit for fight.

Nå, men beretningen om DET møde må du få på et andet tidspunkt, allerkæreste læser. For jeg skal have smidt en ordentlig motherfucker af en ribeye på panden. Dertil fritter og bearnaise. Fedt og salt er godt på en dag som i dag, nammenam 😋

I morgen skriver jeg ikke.

Jeg skal til konfirmation.

Take care 💘💘💘

Ingen kommentarer:

Send en kommentar