fredag den 4. januar 2019

Nu har jeg sgu gjort noget vildt ...

... synes jeg.

Gamle læsere ved, at jeg som homoseksuel til tider kan føle mig lidt ensom i min seksualitet. 

For jeg har ingen omkring mig, der er ligesom mig (og "ligesom mig" er egentlig ikke så outreret, det er bare almindelig lesbisk, you know).

Som i INGEN. NIEMAND. NOBODY. PERSONNE. 

Ikke i min opvækst. 

Ikke mens jeg sejlede under heteroseksuelt bekvemmelighedsflag og lod, som om jeg var lykkelig hustru i et traditionelt ægteskab. 

Ikke på nogen af de mange uddannelser, jeg har taget (jeps, jeg har to ungdomsuddannelser og to videregående uddannelser og er dermed ikke regeringens våde drøm, slet ikke). 

Ikke på mit job. 

Ikke i mine fritidsaktiviteter. 

FUCKING INGEN STEDER. Ingen steder havde jeg nogen, der kunne vise mig, at jeg ikke var completely deranged.

Først da jeg mødte min ekskæreste, fik jeg langt om længe en at spejle mig i. En, som kunne få mig til at føle, at jeg ikke var helt off alligevel. Og det var nyt. Og totally nice 💃

Nu findes mit parforhold ikke længere, og jeg er rykket tilbage til square one i den forstand, at jeg i-fucking-GEN ikke har nogen med samme seksualitet at læne mig opad.

Well, tænkte jeg så i sidste uge. Og måske også fordi jeg er "on the rebound" (slå det selv op). Det må jeg fandme gøre noget ved. For det er faktisk lidt træls. Nederen, vil jeg næsten sige.

Og så ... tog jeg det første vilde skridt: Jeg meldte mig ind i en Facebook-gruppe for lesbiske singler.

Jeps. Tag DEN! Det gjorde jeg sgu!

Man lever vel på kanten 😉

Og det bliver vildere endnu!!!

I denne Facebook-lebbegruppe lå pludselig et opslag fra en kvinde (sjovt nok), som søgte andre kvinder (sjovt nok igen), der havde lyst til at tage en tur i sommerhus. I Nordsjælland. I en weekend i vinterferien.

Og så skrev jeg, at det ville jeg da gerne.

Så nu skal jeg det. 

I sommerhus. I februar. Med seks andre singlelebber, som jeg overhovedet ikke kender.

Haha. Det kan sgudda KUN blive spas 😄😄😄

Jeg fortalte det til tre af mine mænd i dag. Jeg har fire mænd i alt. I mit team på jobbet. Og jeg har det som blommen i en hel masse æg, når jeg er sammen med disse mænd. Vi taler ret åbent om mange ting. Også damer.

Og oh dear, for nogle blikke, de sendte hinanden og mig. Et sommerhus fyldt med lebber? Det kan KUN blive ... øh ... interessant 😉 Sådan tænkte de. Det kunne jeg både se og høre på dem.

Og den havde de fandme ikke set komme. At JEG, Mutti, skulle melde mig til SÅDAN en weekend.

Og jeg solede mig i deres beundrende blikke og spillede med på den. Man kan jo lige suge den street credit til sig, der ligger i at lade, som om det trækker op til et orgie. 

Så kan man jo altid holde lidt lav profil med, at det altså overhovedet ikke er på tegnebrættet. Programmet omfatter vandreture og cafébesøg og Kronborg og andre museer. Helt uskyldigt og pænt.

Nå, men jeg GLÆDER mig! Måske får jeg nu det netværk, jeg sådan har savnet.

Keep your fingers crossed 🙏


Ingen kommentarer:

Send en kommentar