tirsdag den 16. maj 2017

Jeg er ... VAFFORNOGET?

Oh dear.

Har taget en test på BT. Og det ser sgu ikke for godt ud med mig, er jeg bange for.

Testen er sådan lidt Rorschach-agtig. Det vil sige, at man bliver vist en række abstrakte billeder, og så skal man angive, hvad man synes, man ser, eller hvad man føler.

Her er et eksempel:



Og spørgsmålet lyder:

"Hvad ser du?"

Hvorpå man skal klikke på en ud af seks svarmuligheder:

I dette tilfælde: "et tusindben, ryghvirvler, en edderkop, et røntgenbillede, en person, andet."

Når man så er nået gennem 11 billeder, får man resultatet.

Og det viser sig altså, at jeg er ...

... PSYKOPAT!

Yeps. Mit resultat ser således ud:


Under billedet står, at jeg har en charmerende og karismatisk personlighed, og at andre mennesker ser mig som rolig og fattet og fuld af selvtillid. 

MEN:

under overfladen lurer et følelsesmæssigt overfladisk væsen uden realitetssans. Et væsen, som jeg ikke en gang er klar over findes. Og desuden er jeg en manipulerende narcissist.

Damn, I could've fooled myself!

Her sidder jeg og græder, hver gang jeg ser en udsendelse om progeriabørn eller hører teksten til Puff the Magic Dragon, fordi det hele er så synd. Og så er min følelsesbevægelse i virkeligheden slet ikke noget, jeg er i stand til at føle?!

Right.

Nå, men resultatet MÅ være spot on, for nu har jeg taget testen syv gange til (er man ikke tilfreds med resultatet af en test, tager man den jo bare igen og svarer noget andet, haha), og udfaldet blev det samme i de seks. Sjovt nok selv når jeg klikkede fuldstændig randomly. For eksempel i øverste højre hjørne hver gang eller efter slag med en terning.

Eneste gang, jeg havde held til at ramme et anderledes resultat, var, da jeg klikkede på "andet" hele vejen igennem.

Jaså.

Hvis du har lyst til også at være psykopat, kan du tage testen her.

God fornøjelse ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar