torsdag den 11. april 2019

Så kan endnu en nærdødsoplevelse vinges af :-)

Yes! Der er stadig puls 💓

Men for helvede, hvor er jeg træt. Sådan er det altid, når jeg har sat mig helt vildt op til noget og så når om på den anden side.

Så går gassen af ballonen 🎈

I dag har jeg været gæsteunderviser på lærerseminariet. Det skrev jeg om i går.

Jeg havde det, som om jeg skulle til eksamen. Hate it!

Og det er i virkeligheden irrationelt. 

For jeg VED jo godt, at jeg ikke bliver inviteret ind for at forelæse på lærerseminariet for anden gang, hvis ikke jeg har styr på mit shit og performer nogenlunde.

MEN: internationalt skolesamarbejde som emne, PÅ fucking engelsk og med min tidligere underviser, som jeg har stor respekt for, blandt publikum.

Pis.

Det var faktisk hende, som hyrede mig, og jeg vidste, at hun havde enorme forventninger til mig.

Pis igen.

Men det gik selvfølgelig fint 😃 

Jeg fik masser af positiv feedback, og jeg tror sgu, jeg fik smittet nogle af de studerende på holdet med min entusiasme ud i internationale elevprojekter.

Tiden fløj, og jeg nåede faktisk ikke en gang gennem hele mit program.

Men fuck, hvor var jeg nervøs (og glad, da det var overstået):

Så nervøs faktisk, at jeg efter de studerendes slutapplaus måtte skynde mig at pakke mig ind i min vinterfrakke, fordi jeg havde på fornemmelsen, at min tidligere underviser ville kramme. Og det er ikke særligt rart at kramme, når krammepartneren (mig), stinker af angstens sved under armene.

Så jeg tænkte, at hvis nu jeg polstrede mig med et ekstra lag tekstil inden krammeseancen, så øh ...

Oh my god.

Og hør så lige her (you'll love this):

Hvad tror du, jeg svarede, da denne tidligere underviser på vejen ud af lokalet spurgte mig, om jeg dog ikke havde lyst til at komme tilbage med samme show til efteråret?

Yep! Rigtigt gættet!

Jeg sagde selvfølgelig: "Joda! Det vil jeg sandelig gerne!"

Jeg bliver fucking ALDRIG klogere 😂

Nå, men det er selvfølgelig ikke det eneste, der er hændt i mit liv i dag.

Faktisk startede dagen med en høflig forespørgsel fra min ven, Sir Eyeball, klokken 06.13:

"Må jeg knep dig nu" (fantastisk dansk retskrivning).

Hvortil jeg svarede:

"Ja, okay. Så kom ...

Eller ... øh ... NEJ, DU MÅ SGU EJ! Jeg knepper kun kvinder. Sorry."

Hvortil HAN svarede:

"Bare oral"

Hvortil jeg ikke svarede.

Meget kan man sige om Sir Eyeball, men vedholdende, DET er han 😂

Og her til aften er dagen så blevet yderligere spiffet op. Ikke af flere beskeder fra hr. Øjeæble, men derimod fra Slots- og Kulturstyrelsen.

Som da lige ville oplyse, at årets bibliotekspenge går ind ... I MORGEN. Woop, woop! 💃💃💃

24.000 gode, danske kroner lige ned i foret. Og jeg siger af hjertet tak til alle skatteydere 💜😉

Endelig kan jeg fortælle, at jeg i aften vil nyde min alenehed. Ikke at yngste datter og sidste hjemmeboende barn ikke er en velsignelse at være sammen med, men hun er til sleepover på skolen.

Og det er HELT okay med mig, hehe.

Så nu tager jeg mig et velfortjent glas rødvin på en veloverstået dag, og så vil jeg nyde, at jeg SELV bestemmer, hvad jeg skal se på min 60-tommer.

Take care now 💜💜💜

Ingen kommentarer:

Send en kommentar