lørdag den 23. marts 2019

Snart træt af Sir Eyeball

Og hvad fanden er også det for et navn?! Sir Eyeball? Klamt.

Nå, men det handler alt sammen om min datingprofil på www.boyfriend.dk.

Og jeg har et par fatwaer at kaste.

Første fatwa: 

Hvorfor fanden er man som lesbisk henvist til at oprette en profil på noget, der hedder BOYfriend.dk?

Sidste gang jeg var på datejagt, var sitet opdelt i en lyseblå BOYfriend-del. Og en lyserød GIRLfriend-del. 



Men nu er girlfriend fandme forsvundet. Og billedet ovenfor er fra et tidligere indlæg, jeg har skrevet.

Selve funktionen kvinde søger kvinde findes stadigvæk på sitet, men som lesbisk synes jeg, det er ydmygende at have en datingprofil et sted, der, i hvert fald i navnet, er rettet mod mænd.

Bum.

Anden fatwa:

Min profiltekst slutter med ordene: 

"Du må gerne skrive til mig, HVIS du er kvinde, og du kan se dig selv i noget af ovenstående.

Hvis du er mand? Don't bother."

Altså. Er DEN virkelig til at misforstå?

Nej, vel?

Men hvorfor HELVEDE bliver jeg så ved med at få beskeder fra mænd?!

Er de tungnemme? Kan de ikke læse? Er engelsk for fremmed for dem? Eller er de bare SÅ opfyldt af testosteronbetinget selvtillid, at de virkelig tror, jeg vil gøre en undtagelse i netop DERES tilfælde?

Hvabeha'r?

Sir Eyeball er særligt ihærdig.

Han har skrevet til mig et utal af gange. HAN må virkelig tro på sit held 😂

Han har anlagt en høflighedsstrategi med masser af smiger. Og det skulle da også bare lige mangle, når jeg tydeligt har frabedt mig hans henvendelser. Skulle jeg mene.

Vores kommunikation ser nogenlunde således ud:

Sir Eyeball: Har du altid kun været til piger? Vil vildt gerne prøve en moden kvinde.

Fruen: Det kan jeg godt forstå. Men det bliver altså ikke mig.

Sir Eyeball: Det er jeg meget ked af. Havde håbet du måske var hende. Kan du slet ik overtales :) Du har vel haft sex med en fyr før?

Fruen: Masser af gange. Det er også derfor, jeg ved, at jeg ikke skal prøve det igen.

Sir Eyeball: Okay. Det er jeg virkelig ked af :) Undskyld, jeg skrev. Havde da bare håbet, vi måske kunne ses.

Fruen: Det er okay. Jeg håber, du finder, hvad du søger :-) Hav en god dag.

Sir Eyeball: Du er ellers en køn moden dame.

Fruen: Tak. Det er sødt af dig :-) Men jeg er køn, moden og meget, meget lesbisk.

Sir Eyeball: Fuck hvor æv. Kan du ikke gøre en undtagelse?

Fruen: Sorry. Du er nødt til at glemme mig. Håber, du finder en anden kvinde, som vil tage pænere imod dig.

Og så har jeg tilmed sorteret nogle af hans beskeder fra i gengivelsen ovenfor.

Nu venter jeg på svar fra Sir Eyeball. Og det skal nok komme.

Men helt ærligt! 

Er jeg ikke tydelig i min kommunikation? Hvilke dele af mine svar giver ham mon anledning til at tro, at det er okay, han bliver ved med at skrive?

Jeg kan da ikke læse andet end afvisninger.

Eller er jeg bare en naiv og høflig amatør, når jeg sådan synes, jeg skal blive ved med at svare ham pænt?

Skal jeg ignorere ham fremover? 

Eller skal jeg være mere krasbørstig?

Der er mange ubesvarede spørgsmål. Men én ting kan jeg sige med sikkerhed:

Det er sgu ikke kedeligt 😂😂😂

Må rulle nu. 

Take care 💜💜💜


2 kommentarer:

  1. Forslag til tredje fatwa: hvis man nu er til kvinder, hvorfor kan man så kun sætte hak ved at man søger efter 'piger'???

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har fuldkommen ret! Den skulle jeg også have tænkt på :-)

      Man ser jo ikke mændene søge efter "drenge".

      Slet