søndag den 21. april 2019

Om miraklernes tid som ikke er forbi

Niks. Det er den nemlig ikke.

For du husker måske dette:



Gys! 😱

Det var eddermame en lille smule kaotisk at se på. Selv min ellers ret veludviklede fantasi havde VIRKELIG svært ved at få øje på tomatpotentialet i mit drivhus for i år.

Og sidste år havde jeg faktisk slet ikke gang i drivhuset. Det var ligesom nemmere bare at lukke øjnene og købe mine tomater i Rema, if you catch my drift 😉 

Så sådan havde det altså set ud i fucking halvandet år! 😂😂😂

Well, guess what:



TadAAAAH!!!

Man skulle fandme ikke tro, det var det samme drivhus.

Og jeg, som ikke er så vild med fucking HADER havearbejde!

Det har kort fortalt været pisse tidskrævende og aldeles rædselsfuldt at ... øh ... "justere" lortet, men NU er arbejdet gjort. Så skal jeg bare vente på mine friske, hjemmedyrkede økogrøntsager.

I år har jeg sat to forskellige slags tomater, to forskellige slags agurker, squash, aubergine, snackpeber og ...

... fnis ...

... PENISCHILI.




Åh, haha 😂 Kunne ikke lade være!

DEM glæder jeg mig sgu til at sætte tænderne i.

Nå, men nu har jeg lagt havearbejdet på hylden for i dag. Min tilskadekomne fod tillader nemlig ikke, at jeg bruger den ret meget mere sådan lige foreløbig. Det kan somme tider være enormt praktisk at have sådan en fod 😉

Jeg vil således lægge mig ud i haven og nyde solen med god samvittighed.

Take care, folkens, og much love herfra 💘💘💘

Ingen kommentarer:

Send en kommentar