fredag den 1. marts 2019

Om ansvarsfraskrivelse

Skulle besøge min gamle mor i går.

Efter min fars død for halvandet år siden er hun lidt ensom. Så jeg lægger somme tider vejen forbi hendes hus, når jeg kører hjem fra job.

Tænkte, jeg ville tage blomster med, så jeg fløj lige en tur ind omkring Rema 1000.

Og blev mødt af dette skilt:



Hehe 😂

Men selvfølgelig lidt ærgerligt, hvis man lige havde lyst til at sætte en buket til livs. Som man jo gør 😉

Måske er der i virkeligheden tale om en ansvarsfraskrivelse. Efter bedste amerikanske forbillede. 

Så Rema 1000 ikke bliver løbet over ende af kunder, der kræver erstatning efter at have sat tænderne i deres påskeliljer.

Uanset hvad: så af hjertet tak til supermarkedskæden for et godt grin. Me like 💜😍

Ingen kommentarer:

Send en kommentar