tirsdag den 19. april 2016

Jeg har ikke glemt dig, kære bloglæser ...

... men jeg har fandme noget at se til for tiden.

Dels er vi i fuld gang med planlægningen af næste år på skolen, og dels står 9. årgangs afgangsprøver og ånder os lige ind i synet. 

Jeg skal således have to klasser op i mundtlig engelsk, og det indebærer en hel del opgaver for mig. 

Prøverne er nervepirrende, men det bliver også spændende at se, om mit arbejde med klasserne har båret frugt.

Kryds venligst fingre for et snit, der rigtig sparker røv!

Og privat veksler jeg som altid mellem hverdage med Rotterne i forstadsvillaen og forlængede weekender hos Ladyen. 

I weekenderne hos Ladyen får jeg aldrig rigtig skrevet blogindlæg. Dertil er min tid med hende for knap.

Og i hverdagene er jeg somme tider så sent hjemme fra job, at min samvittighed forbyder mig at sætte mig ved computeren, når jeg stadig har to børn til låns.

For til låns er de. Inden jeg får set mig om, flyver de ud af min hverdag med overlydsfart. For good. 

Derfor må jeg også nøjes med at skrive et kort lille indlæg i dag. Var sgu først hjemme efter seks.

Damn!

So thank God for ...

... dybfrostfrikadeller og færdiglavet kartoffelsalat fra Rema 1000, nammenam ;-)

Nå, men gotta split. Barn 4 trænger til sin mors opmærksomhed.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar