lørdag den 9. april 2016

Biblioteksafgiftsdag

Hehe.

Normalt er jeg ikke fan af afgifter.

Biblioteksafgiften er dog en undtagelse. Netop denne afgift udmærker sig nemlig ved at flyde den rigtige vej: fra staten til ...

... MIG.

Woop, woop!

Jeg har oversat cirka 70 stykker litteratur fra engelsk til dansk for alle de største forlag i landet. Og det udløser altså en pæn bibliotekssum hvert år.

Den kom til udbetaling i går :-D

Og da penge aldrig får lov at ligge og mørne her hos mig, er jeg allerede i færd med at bestille en feriebolig i Bretagne i sommerferien.

Bum.

Der har jeg ikke været, siden Lucifer og jeg næsten cyklede derned med telt og luftmadras i sommeren 92.

Næsten.

For planen var at cykle til Bretagne. Men så blev vi sgu hængende på invasionskysten i Normandiet i stedet. 1800 kilometer i regn og modvind var ligesom nok.

Nu vil jeg gøre arbejdet færdigt. Tror dog, jeg tager Yarisen derned i denne omgang. Så er det også nemmere at få alle fire Rotter med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar