mandag den 29. september 2014

Well, thanx a lot, Mum

Min mors timing er fantastisk.

Fabelhaft!

Prøv at se, hvad hun havde lagt på mit køkkenbord, da jeg i dag kom hjem fra Institutionen (læs: den skole, hvor jeg arbejder):



Det er Jyllands-Posten, som skriver ... jaøh ... det kan du jo selv læse.

Og det er jeg da virkelig SUPER taknemlig for! I særdeleshed nu, hvor jeg for et øjeblik siden har malet køkkenloftet i mit nye hus kridhvidt.

Jeg har også købt lys maling til væggene, men måske skulle jeg overveje at lade dem stå i det smarte og opløftende 70er-look i nikotinnuance, de har lige nu:


I øvrigt godt underbygget af klinkerne på den nederste del.



Og hvis jeg så bare køber sorte skabselementer, står jeg faktisk allerforrest i modebussen, guys.

Øh, såfremt jeg altså lige maler loftet om.

Hrmpf!

Og det samme gælder velsagtens min stue, hvor jeg bør ændre min nylagte parket i hvidpigmenteret ask tilbage til de mørke gulvtæpper, der lå der, da jeg overtog huset.

Loftsmalingen i stuen kan jeg også sagtens ændre tilbage. Jeg er jo ikke helt færdig. For eksempel har jeg endnu ikke malet disse to arealer:


Eller situationen beskrevet med andre ord: argh, argh, argh!

Nå, men hvem gider også være trendy? 

Og bare jeg venter 30 år, så er mine lyse farver inde i varmen igen.

Yup!

Så jeg vil rette en varm tak til min mor for at gøre mig opmærksom på, at jeg midt i istandsættelsen af mit nyindkøbte slot er på vej mod en totalt forældet stil.

Jeg er næsten lige så taknemlig som dengang for et par måneder siden, hvor hun på køkkenbordet deponerede en artikel om nye typer af huslån, der var meget billigere end det, jeg netop havde skrevet under på.

Pis.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar