tirsdag den 29. maj 2018

Funny me

Skal snart være censor i engelsk på en skole i Skanderborg. Og er af eksaminator blevet spurgt, om jeg har særlige ønsker til censorfrokosten. (Hvilket jo er noget af det vigtigste ved sådan en eksamination.)

Jeg tænker, at hans skole foretrækker at servere noget, jeg kan både lide og tåle.

Da jeg imidlertid af og til kan være helt utrolig plat, har jeg naturligvis svaret, at jeg ikke så godt kan lide foie gras.

Damn altså.

Det er så eksaminators førsteindtryk af censor, haha.

Efterfølgende har jeg selvfølgelig fortrudt, at jeg ikke også har skrevet nej tak til blæksprutter i eget blæk (YUCK!). Eller brisler (mere YUCK ... øh ... tror jeg nok, for jeg har aldrig smagt brisler, men det lyder fandme ulækkert).

Så måske skulle jeg lave en lille tilføjelse til min besked. Bare så jeg ikke risikerer noget, you see.

Eller også skulle jeg måske nøjes med at finde hvile i den tanke, at de sgu nok serverer den kyllingesandwich eller de tre stykker højt belagt smørrebrød, de fucking PLEJER at servere ;-)

Nå, men jeg glæder mig til min censoropgave. Det er STORT at være med til at slutte de unge mennesker af og sende dem videre.

I øvrigt kan jeg se på det prøvemateriale, jeg har modtaget, at en del af eleverne har valgt at fremlægge om homoseksuelles vilkår til prøven. Man må sige, at de har fået den rette censor.

Ikke mere nu. Jeg skal ... spise. Salisbury steak. Nammenam!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar