søndag den 14. juli 2019

Sikke da nogle store ...

... motherFUCKERE, jeg har frembragt i mit drivhus.


Faktisk er min squashplante blevet så gigantisk, at den er ved at indtage drivhuset på bekostning af mine stakkels små tomater og agurker og penischilier. 

Det er jo næsten en gyser i Hitchcock-klassen 😱😱😱

Skal man absolut gisne om, hvad fruen mon skal have at spise de næste fire-fem uger, så ville noget med squash nok være et godt bud 😂

Faktisk er jeg i skrivende stund ved at lave squashdip, som jeg vil indtage til mine squashfrikadeller i aften.

Jeg ved sgu ikke, hvordan det bliver, for jeg har selv digtet opskriften. 

Men nu har jeg altså skåret den lille af motherfuckerne på billedet ud i tern, som jeg har vendt i en skål med olivenolie, løgpulver, hvidløgspulver, salt og peber. Så har jeg hældt ternene i en bradepande med bagepapir og jakket hele lortet i ovnen ved 175 grader. 

Og nu har jeg tænkt mig at vente i 40-45 minutter. Indtil min squash er lækker bagt og blød.

Så vil jeg blende den sammen med olivenolie, lime, hvidløg, frisk chili, persille, tahin og lidt cremefraiche 38% og smage til med spidskommen.

Opskriften til mine squashfrikadeller har jeg fundet her. Jeg tror dog, at jeg også vil tilsætte lidt revet parmesan. For jeg er en sucker for cheese, hehe 😋

Dertil vil jeg lave hjemmelavede fritter og en tomat/avocado-salat med mozzarella og frisk basilikum.

Min rosé har ligget på køl i et par timer allerede.

Uha, det bliver lækkert! Jeg ved nok, hvad der er godt for mig 😉

Og jeg behøver sikkert ikke fortælle, at jeg stadig nyder min alenehed big time 💃

Nå, men der er endnu 20 minutter, til mine squashtern skal ud af ovnen, så jeg tænker lige, at jeg også vil fortælle, jeg har købt billetter til Rammstein (change of subject, I know 😂).

Yes! Selveste Rammstein!!! Som besøger Aarhus i august 2020.

Det bliver SÅ fedt 🎇🎉🎆

Jeg ved ikke, hvem jeg inviterer med. Jeg så bare, at billetterne var til salg, og så måtte jeg jo hellere købe to.

Jeg tænker dog, at min yngste søn, M, vil være velegnet. Jeg skal nemlig bede ham om at passe sin lillesøster, M,  i tre uger til efteråret, mens jeg selv er i Australien. Så det kunne måske være en passende tak 🙏

Du kan jo selv gætte, hvad jeg hører nonstop på Spotify lige nu 😉 De er fandme gode!

Nå, men jeg skal kigge til mine tern.

Take care 💘💘💘

Ingen kommentarer:

Send en kommentar