onsdag den 10. juli 2019

Intet nyt ...

... er jo godt nyt.

Så der må siges at være en hel masse godt nyt herfra.

For der er ikke sket en skid siden sidst, jeg skrev. Og det fungerer faktisk fremragende for mig 💃😎💃

Eller ... jo ... jeg har da spillet tennis. Men det er der jo ikke noget nyt i. 

Det nye skulle da lige være, at jeg i de næste tre uger IKKE skal spille tennis. For Ulla rejser til Portugal i dag og kommer ikke hjem, før jeg er rejst til Dublin den 23. Så der er ingen at tæve foreløbig.

Breaking news, I know 😂

Og så har jeg klippet hæk. FUCKING hæk, skulle jeg måske sige. For jeg hader hække. I hvert fald min egen. Når den skal klippes. 

Jeg plejer at bruge børnearbejdere (læs: mine to sønner på 21 og 23, red.) til den slags, men de er fandme rejst til udlandet begge to. Og så må mor selv i gang (hrmpf 😡), til trods for at hun jo faktisk FORETRÆKKER at sidde i haven med et glas kold rosé og føre TILSYN med arbejdet. Og lige stikke et par gode råd af sted her og der. Fuldkommen pain in the butt-agtigt 😂

Rosé i haven er jeg dog ikke blevet helt snydt for. Jeg har nemlig startet en udmærket tradition: en time i solen i ret afklædt tilstand og med noget køligt, alkoholisk i den ene hånd efter en lang dags slid med hæk og ukrudt.

SÅ spiller det for Mutti 🍹😎💃

Og det gjorde det i øvrigt også i går aftes, da jeg fandt en ny lebbe-serie på HBO: Gentleman Jack.

Da mit sidste hjemmeboende barn, Yngstedatteren, jo er på ferie med sin far, har jeg for en gangs skyld fuld råderet over fjernbetjeningen, hehe 😋 Og jeg trykker gerne film og serier med homoseksuelt indhold ind. Det er feelgood for mig.

Gentleman Jack rammer min smag ret godt. 

Den er baseret på en sand historie om den engelske godsejer, Anne Lister, som i 1800-tallet måtte kæmpe for at drive sit gods i en mandsdomineret verden, OG den ... øh ... "interesse", det vakte i det omgivende samfund, at hun dannede par med en kvinde.

Nice 👍

Nå ja, og apropos kvinder, så forsøger jeg at få en aftale i stand med en, som jeg i længere tid har skrevet rigtig godt med derinde på mit dating-site. Det er altid spændende at få sat et ansigt på, og jeg håber, det vil lykkes os at mødes 😄

Så. Nu vil jeg slutte. I betragtning af at der ikke rigtig er noget nyt at fortælle, har jeg faktisk fortalt en del, haha 😋

Men sådan er det med mig. Jeg producerer en masse tomme kalorier 😂 Og det ved du. (Hvis du altså har fulgt med her på bloggen. Og hvis du er ny læser, så ved du det også nu 😉).

Take care 💘💘💘

Ingen kommentarer:

Send en kommentar