søndag den 3. februar 2019

Bare et hurtigt hej :-)

Jeg har ikke glemt dig 💜

Ved godt, at jeg plejer at skrive i weekenden. Men lige netop denne weekend har jeg fyldt ud med andre gode ting:

Yngste Søn kom hjem til Mutti fredag aften og har været her siden. 

Jeg spillede tennis i går formiddags og spiste frokost hos min mor. Sammen med hele tre af mine fire rotter (læs: fruens elskelige børn).

Brugte efter hjemkomst ret lang tid på Messenger og dejlig hyggechat med ... en dame. Som jeg chatter med.

Og om en times tid vil jeg køre til Silkeborg, hvor jeg vil vandre med kvinderne i Gaia. Sidder faktisk her i mit vandregear. Og må konstatere, at mine skønne Fjällräven-bukser er blevet for store. Eller rettere sagt: Det er sgu nok mig, der er blevet for lille. For jeg har tabt 10 kilo siden sidste sommer. Woop, woop 💃💃💃

Nå, men jeg må se, om jeg kan finde et bælte.

Klokken 17 tennis igen.

Og SÅ er jeg træt.

Vil derfor fede den i aften. Med Netflix. Og den hvidvin, der er til overs fra i fredags.

Så nej, jeg får sgu nok ikke tid til at skrive et indlæg i denne weekend 😉

Men om fem arbejdsdage får jeg ... VINTERFERIE. YAY! Og da jeg ingen planer har før fredag den 15., ja, såøh ... lur mig, om ikke der skulle blive tid til en linje eller to her på Dropsene.

Der er sådan set nok at fortælle.

Take care, og vi høres ved 💘💘💘

Ingen kommentarer:

Send en kommentar