søndag den 17. juni 2018

Om at give vittige gaver

Eller faktisk om at give vittig gave. I ental altså. 

Fordi ...

... det kun er én gave, der er vittig. Den anden er bare et unikt arvestykke.

Historien:

Min dejlige, dygtige, søde, smukke, kloge, empatiske, sjove, sociale datter bliver færdig som lærer i morgen. Med engelsk, tysk og håndværk/design på linje.

Og Mutti er SÅ stolt. At hun bobler helt ned i tæerne.

Mutti er også stolt af at have designet en ganske særlig eksamensgave til barnet.

For se nu her:


Det er en T-shirt.

Jeg tænker, hun bliver glad for at gå med den.

Og jeg har ikke bare designet T-shirten. Jeg har også selv skrevet teksten.

Jeg SIGER jo, jeg er plat, haha 💃💃💃

Nå, men barnet får også en smuk, guldindfattet opal i en halskæde, som jeg har arvet fra min mormor.

Men det er naturligvis uinteressant i forhold til Muttis T-shirt 😉


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Og hun blev SÅ glad for den. Og susede rundt på hele seminariet for at vise den frem, haha :-D

      VIDSTE bare, at hun ville elske den! Hun er nemlig også plat ;-)

      Slet