søndag den 3. juni 2018

Now you see me ...

Så.

Nu lægger jeg et billede på. 

Det har jeg overvejet i nogen tid. 

For man må sige, at jeg dermed går ... øh ... en smule på kompromis med min anonymitet. Og den vil jeg i grunden gerne værne lidt om. 

Ikke fordi jeg synes, det er særlig anstændigt at sidde her og somme tider i vildskab kaste verbale stokkeslag ud i cyberspace uden at vise, hvem jeg er. 

Men snarere fordi jeg som folkeskolelærer jo er en halvoffentlig person i den by, hvor jeg arbejder. 

Og da mange af mine indlæg er meget personlige, ja, så har jeg altså syntes, det var bedst, at mine elever og andre aktører i min dagligdag ikke sådan lige havde kendskab til Dropsene.

MEN.

Jeg har også mange faste læsere rundt omkring i land og udland, hvoraf nogle efterhånden må synes, at de kender mig ret godt. Og jeg tænker, de måske kunne være nysgerrige efter at vide, hvordan jeg ser ud ;-)

Det er muligt, at jeg fjerner mig igen om et par dage. Men lige nu kan du altså få stillet din nysgerrighed.

Hvis du altså er nysgerrig ;-)

Så værsgo:


Det er mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar