mandag den 14. juli 2014

Om Michael Jackson og yoga

Havde i går en samtale med barn 4 på 10 om Michael Jackson og hans død.

"Mor, hvorfor begyndte Michael Jackson at spise piller?" spurgte barnet på et tidspunkt.

Hvorpå jeg kom med en lang forklaring om presset ved at være kendt, og om hvordan nogle kendisser tager piller for bedre at kunne slappe af.

"Det kan man da også med yoga," lød den ret fornuftige reaktion fra barnet.

Og ja, det kan sgu godt være, at hr. Jackson var kommet længere i livet med lotusstillinger og næseskylninger end med sin afhængighed af stoffer.

Jeg vil således sende en hyldest til barnlig logik. 

Og så vil jeg allerede slutte af for nu, folkens. Jeg skal køre med et par flyttelæs og må skynde mig at udnytte min søns muskelkraft på det groveste, inden han tager på arbejde i eftermiddag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar