onsdag den 2. juli 2014

Formiddagsgastronomi

Sønnike har fødselsdag. 

Det har 3/4 af mine børn i denne uge. Hvilket naturligvis i tidens løb har givet anledning til mange morsomme kommentarer.

Som for eksempel:

"Der må da være en uge om efteråret, hvor der ikke rigtig kommer noget i fjernsynet, hva', høhø."

Så jeg har selvfølgelig været tidligt på benerne i dag for at kreere drengens ønskemorgenmad.

Den ser sådan ud:


... og er i øvrigt helt vildt ordreproduceret. 

Således kan du nederst i billedet se et stykke sandwichbrød, hvor krummen er fjernet i en firkant og erstattet af et ligeledes firkantet spejlæg, hvorpå hele motherfuckeren er omviklet med bacon og sprødstegt på panden. Som instrueret af knægten selv.

For satan, jeg håber, at han er taknemlig. Ellers kommer han sgu over knæet!

Derudover vil dagen byde på kage, biftur og mexicanske tortillas.

Og naturligvis nedpakning af lejlighed i flyttekasser fra Bauhaus.

Jeg skal være ude af ludergaden 15. juli og overtager ikke mit nye hus før 1. august. Er dermed hjemløs i en periode, men har heldigvis udset mig en behagelig træbænk i en nærliggende park, hvor jeg kan flytte ind. Eventuelt med en guldbajer.

Det var meldingen for nu. Gotta split. 

Og hav så en fortsat god dag, som de siger i Kvickly.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar