lørdag den 12. juli 2014

I lort til halsen

Min nært forestående flytning til eget hus (whoop, whoop!) fylder ganske meget i mine hjernevindinger for tiden.

I den forbindelse har jeg en enkelt overordnet bemærkning:

For satan, hvor man skraber meget lort til sig!

Jeg har ikke en gang boet i ludergaden i fire år, og jeg drukner fandme i lort.

I går brugte jeg for eksempel det meste af dagen på at sortere papirer: bankpapirer, forsikringspapirer, pensionsoversigter, kvitteringer, domstolsafgørelser og andre retsdokumenter (jeg er i løbet af de sidste tre år tørnet sammen med Lucifer i en retssal hele tre gange) blandet sammen med udskrifter af opskrifter fra nettet og børnetegninger i et uskønt rod og mast ned i skuffer og ind i skabe og andre tilfældige hulrum i hele lejligheden.

Måske skulle jeg skifte system og begynde løbende at sætte mit lort i mapper i stedet for at bruge hele sommerferier på sorteringsarbejde.

Eller måske skulle jeg bare blive buddhistmunk og forsage alt materielt sammenskrab.

Nå, men sorteringen giver også et par gode grin.

Som nu for eksempel, da jeg fandt mit californiske kørekort:


Åh haha :-D 

Prøv lige at se det billede. Man kan sgu da kun undre sig over, at jeg ikke vidste, jeg var lesbisk dengang!

Nå, men det var nu en udmærket historie med det kørekort. Eller ... øh ... ikke lige med det californiske kørekort, men med det, som jeg tog tre år forinden i staten Georgia, hvor jeg var udvekslingsstudent.

Det fik jeg nemlig omskrevet til et dansk, da jeg kom hjem. Mit danske kørekort har således kostet mig 10$, så DET er fannerme værd at mindes, når mine egne børn giver 10.000+ for deres.

Hehe. 

Nå, men gotta split. Der ligger mere rod og venter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar