lørdag den 21. juni 2014

Welcome to Kleptomania

AAAAARGH!

Så skete det igen. 

Jeg har en fucking schwumpukkel (jo, ordet findes!) af en nabo, der BLIVER FUCKING VED med at negle mine ting.

Nu er barn 4s spritnye shorts OG mine skønne løbetights forsvundet fra vaskekælderen.

Så listen over ejendele, der er forsvundet under mit ophold her i ludergaden, er efterhånden lang og omfatter nu:

  1. en svinedyr skijakke
  2. to cykler - TO!
  3. en badeværelsesmåtte fra IKEA
  4. en lodden, lyserød rædsel af en højtelsket morgenkåbe
  5. en kuglegrill fra Weber
  6. et par nye shorts
  7. et par gamle, men velsiddende løbetights 
Jeg tror, det er Wendy oppe på 2.

Men det kan også være det litauiske rengøringsteam, der bor i kælderen (man HØRER jo et og andet om østeuropæere for tiden, tsk, tsk).

Så jeg sørger omhyggeligt for at sende alle mine naboer syrlige, mistænksomme blikke, når jeg møder dem.

Det, der nok undrer mig mest, er, at kleptomanen har snuppet mine løbetights. De lugter sgu da af uafvaskelig gammel gnu. Eller gammel kusse og røvsved for at være mere nøjagtig.

Det kan selvfølgelig være, hun tænder på det, Wendy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar