mandag den 9. juni 2014

Teltet Titanic og andre kiksede outdoor products

For søren altså KRAFTHELVEDE.

Hvornår lærer jeg, at pris og kvalitet SOMME tider hænger sammen?!

Mit bud: aldrig. 

Jeg vil sgu nok ALTID gå efter for-gode-til-at-være-sande-tilbud i den forhåbning, at tilbuddene vitterlig ER gode, og at jeg dermed får en fantastisk værdi for et eventyrligt lavt beløb. 

Købte således i fredags en skrigpink luftmadras megabilligt i Harald Nyborg, så barn 4 havde lidt at muntre sig med, når hun og jeg i denne weekend skulle på campingtur til en plads med pool. 

Stupid me. 

Det lyserøde vidunder holdt til nøjagtig EN badetur. Nu ligger det i en af pladsens skraldespande.

Købte også i fredags et billigt boldspil til samme ret forkælede barn. Sådan et par runde plader med velcro og en tennisbold, som to spillere skal kaste til hinanden og gribe med nævnte runde plader, så bolden sætter sig fast herpå. 

More stupid me. 

Det holdt til nøjagtig tre meter uden for Harald Nyborgs indgangsparti, hvor barnet ville foretage et prøvekast og rev velcrobeklædningen af den ene plade, da hun forsøgte at løsvriste bolden. 

Damn you, Harald!

For slet ikke at nævne den dobbeltluftmadras af mærket Outwell, jeg havde tænkt, at jeg selv og mit yndige afkom skulle overnatte på, når vi sådan skulle ligge i telt. Billigt indkøbt på nettet. Med indbygget pumpe og alting. BILLIGT! Og nemt og bekvemt.

Øh ... bortset fra at den indbyggede "pumpe" bestod af noget, der mindede om en grydesvamp indsyet i det ene hjørne af bæstet. Og når man så trykker på svampen, afgiver den, hvad der nok svarer til et helt fingerbøl fyldt med luft. Derpå vente indtil svampen udvider sig igen, hvorpå man atter kan trykke på den og lade en ny næsten ikke-eksisterende mængde luft strømme ind i madrassen. Fruen regnede således ud, at det ville tage en tre-fire dages uafbrudt arbejde at fylde madrassen helt op.

Fuck!

Den ligger nu i mit bagagerum og venter på at blive afleveret på genbrugspladsen.

Og det samme gør i øvrigt mit telt.

Møgtelt. 

Det har været slået op ude i det fri NØJAGTIG EN GANG (og så to gange, hvor vi har overnattet i det på stuegulvet i lejligheden her i ludergaden). Weekendens campingtur var altså nærmest møgteltets jomfrurejse.

Det er ikke vandtæt.

Hrmpf.

Og den ene stang knækkede, så vores midlertidige bolig fik slagside.

"Det er næsten ligesom Titanic, mor," lød det så rigtigt fra mit barn.

I sandhed et sørgeligt produkt, Outwell!!! (Eller Out-NOT-so-well, skulle man måske sige!)

Så min dyne ligger til tørre, og teltet sendes snarest muligt til forbrænding.

Pis.

Tror sgu, jeg sender link til dette indlæg til både Harald Nyborg og Outwell. Har en grim følelse af, at de lukrerer på at sælge ualmindelig dårlige produkter til en lav pris i håb om, at folk ikke orker at klage. Hvem gider måske bruge det meste af en time på at køre ud til Harald Nyborg og klage over et produkt til 40 kroner?

Shame on you, motherfuckers!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar