mandag den 16. juni 2014

Den forkerte side

Pyha, jeg har ikke meget tid. 

Er travlt optaget af at slagte 9B til eksamen i mundtlig engelsk i disse dage (muahahahahaaah), og der er meget, der skal forberedes i den forbindelse.

Men inden jeg smutter ud af dit liv igen, kan jeg lige netop nå at kaste en enkelt fatwa over den kvindelige lytter, der i morges ringede ind til Go'Nova og forklarede, at hun bedre kunne lide at se kvindehåndbold end herrefodbold.

"Blablabla ... men det er altså ikke, fordi jeg er på den forkerte side ... blablabla," sagde hun.

Øh, undskyld? Den FORKERTE side? Jamen, TUSIND tak for crap, dame! 

Det er kort sagt pisseydmygende at lytte til den retorik, når man ikke er på den RIGTIGE side.

Og desværre pissealmindeligt. Den slags vendinger er ligesom gledet naturligt ind i det danske sprog.

Og jeg vil hermed sige fra, folkens: 

Fra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar