søndag den 18. april 2021

Om den vilde kærlighed

Ja, her er jeg så. Som lovet, sidst jeg skrev noget herinde. Altså skrev min appetizer. You know 😉

Og nu vil jeg så sjovt nok benytte lejligheden til at skrive om mit vilde kærlighedsliv 💘💘💘

Af den simple årsag, at det var item one i min velordnede punktopstilling i ovenfor nævnte indlæg.

I dette indlæg vil jeg formidle hele fucking TO vilde ting.

For det FØRSTE vil jeg vise et fotografi af mig og min smukke, dejlige, sexede, kloge, karismatiske, kærlige, omsorgsfulde og HELT uforlignelige kæreste.

Her er hun så. Sammen med mig. Det er Anne-Mette til venstre.


Hvis du er fast læser her på Dropsene, ved du, at lækkermåsen og jeg er kolleger. Og hvis du er ny læser, ved du ... øh ... også, at vi er kolleger. I hvert fald hvis du har læst dette afsnit kronologisk.

Men ja. 

Anne-Mette blev ansat på min skole sidste sommer og havde første arbejdsdag primo august 2020.

Rent fagligt havde vi ikke mange grænseflader, da AM underviser på en anden årgang end jeg og i nogle helt andre fag.

MEN.

Ved tilfældighedernes spil kom vi til at sidde ved siden af hinanden i lærerforberedelsen. Og her faldt vi tit i snak.

Det kunne for eksempel lyde således:

AM: "Hvad har du lavet i weekenden?"

Fruen: "Jeg har hygget med kæresten. Og jeg har også haft lidt tid for mig selv. Og begge dele har været kringeling. For jeg elsker at være sammen med andre. Næsten lige så meget, som jeg elsker alenehed."

AM: "Det gør jeg også. ELSKER alenehed altså. Faktisk har jeg besluttet, at jeg ALDRIG skal bo sammen med nogen igen."

Fruen: "Hmmm, det tror jeg heller ikke, jeg skal. For jo mere jeg tænker over det, jo mere tror jeg, at jeg trives bedst med at bo alene. Og jeg flytter under alle omstændigheder IKKE sammen med nogen, før yngstebarnet, Barn 4, er flyttet hjemmefra. Det er sådan et princip, jeg har."

Right.

Sådan lød det i november 2020.

Vi spoler frem til april 2021 ... 

... hvor lækkermåsen og jeg efterhånden har boet sammen i min forstadsvilla i tre måneder. Og der formentlig stadig er 3-4 år, til Barn 4 flytter ud 😂😂😂 

Så principfast kan man altså være 😋

Til gengæld er vi til grin i lærerforberedelsen. I særdeleshed hos de kolleger, som overhørte samtalen ovenfor.

Nå, men fuck det. 

Det er bare superfedt at have englebassen i min nærhed i så stor en del af tiden. Jeg er ovenud in luuuuuv. Får stadig champagnebobler i maven, hver gang mit blik falder på mit hjertes udkårne, og har aldrig følt mig så meget in sync med en kæreste før.

Og jajaja. Jeg VED fucking godt, at man er momentant sindssyg, når man er forelsket. Ser alting gennem et floromvundet, kniplingsbesat, lyserødt filter og ikke tænker lige.

Men, folkens. Her har vi altså en kvinde, som jeg vitterlig har lyst til at dele resten af livet med 💘💘💘

Bum! 💥

So there you have it, min allerkæreste bloglæser: Du har nu set et billede af min skønne lækkermås og ved, at vi er flyttet sammen.

Hermed har jeg således serveret de to godbidder, jeg lovede dig øverst i indlægget. Og der er for nuværende ikke andet tilbage for mig end at ønske dig en henrivende tid, indtil næste gang vi høres ved.

Take care and keep cruisin'!

💜💜💜














Ingen kommentarer:

Send en kommentar