torsdag den 13. august 2020

Hip hip

 ... HURRAAA!!! 🎈🎈🎈

Jeg har fødselsdag i dag.

Og ud over at være et privilegium (altså det at få lov at blive et år ældre). Er det også nostalgi.

Tankerne vandrer tilbage til alle de fødselsdage, man har haft. 

Det var jo rendyrket magi dengang. Sådan lidt ligesom jul.

Der fandtes DE to højtider: fødselsdag og jul. Det var dem, der betød noget. Og fuck så bare påske og fastelavn og Skt. Hans 😂

Nu er noget af magien gået tabt. 

Og meget af det går op i praktik: 

Kan man nå hjem fra job, inden gæsterne kommer? Skal man købe en eller to slags dipmix? Er forstadsvillaen så ren og ryddelig, at man kan være den bekendt? Er det bedst med kold rosé eller Aperol Spritz? Hvor meget sushi skal man bestille, og hvornår skal maden leveres?

And so on and so forth.

Og i år var ingen undtagelse.

MEN ...

Dette år kommer klart til at skille sig ud. For jeg fik en gave, som var ganske unik. Af Barn 1 på 27. Hjemmelavet.

"Mor, du skal prøve at gætte, hvad det er," lød det forventningsfuldt fra barnet, inden jeg havde pakket gaven ud. "Øh .. men ... det tror jeg faktisk ikke, at du kan" (efterfulgt af et bredt grin).

Og nej, det havde hun faktisk ret i. 

Jeg havde fucking ALDRIG gættet. At hun. Til sin mor. I 53-års fødselsdagsgave. Havde hæklet ...

... en ...

FISSETEVARMER 😂😂😂

Værsgo og velbekomme:

Oh my god! Hende har jeg opdraget 🙈🙈🙈

Ingen kommentarer:

Send en kommentar