søndag den 2. juni 2019

Ud i solen

Sidder i køkkenet i min forstadsvilla med en dejlig kop hjemmerørt pulverkaffe og kigger ud ad vinduet.

Solen skinner, og det ser ud, som om det kan blive en fin dag derude 😃

Er ellers lidt småtræt. For jeg har ikke sovet alene i nat 

😋

Og nu tænker du ... 

Ja, det tænker du helt sikkert. Naughty you 😏

Og sådan kunne jeg da egentlig også godt ØNSKE, det havde været. En lækker kvinde under min dyne. Hehe.

Men nej.

Eller jo. Hvis jeg tæller mig selv med 😂

OVEN PÅ min dyne har jeg til gengæld haft negerkatten Erling.

Det er ham, der i går fik tæv af Anker

Jeg plejer ellers ikke at holde af dyr i sengen. Der er jeg sgu nok en smule snerpet. Men når de der poter lige har været i kattebakken og rode rundt i deres eget lort, skal de fandme ikke op i mit rene sengetøj. Føj for den lede!

I nat gjorde jeg en undtagelse. For jeg har aldrig set lille Erling så forskræmt som i går, da Anker havde makuleret ham. Og det var sgu lidt synd for den bette fyr 😢

Så vi har hygget i nat. Bortset fra at jeg altså ikke sover pissegodt under en mis. I hvert fald ikke den slags mis.

Nå, men i dag må jeg ud i solen. 

Det bliver totally fun-filled. For jeg skal fjerne ukrudt mellem fliserne i min indkørsel. SÅ bliver det ikke mere festligt 🎉🍹

Min indkørsel ser sådan ud:



Fuck.

Til gengæld er den så lang, at der snildt kan holde fem biler i forlængelse af hinanden. For det har man jo tit brug for.

Har lige set et street view-billede af min grund på Google Maps. Fra dengang huset tilhørte den tidligere ejer.

Damn. Der er jo ikke ét ukrudtsmolekyle at se NOGEN steder.

Haha, jeg skal love for, det er nye tider her på matriklen 😂

Nå, men til mit forsvar kan man sige, at jeg altså ikke er Round-Up-menneske. Og det var Jåren (som hedder Jørgen, men udtales "Jåren" på den velklingende lokale dialekt). Og så var Jåren i øvrigt pensionist, hvilket jo er totalt konkurrenceforvridende og unfair.

Well, well, i eftermiddag skal jeg mere ud i solen, for jeg har ... booket en TENNISTID!

Yep! Jeg spillede jo tennis i forgårs. For første gang i 2½ måned. Og var MEGET nervøs for, om foden kunne holde til det.

But guess what.

Ja, det HAR du jo nok gættet, da jeg fortalte, at jeg skal spille igen i eftermiddag 😂

Og så er det ellers for mit vedkommende slut med udeliv for i dag.

I morgen skal jeg nemlig ud som censor og pine en hel masse elever, der skal til prøve i mundtlig engelsk. Muahahahaaah 😈😈😈

Og i den forbindelse skal jeg lige have læst prøvematerialet igennem endnu en gang.

Når jeg er færdig med det, er søndag forbi.

Hav nu en dejlig en af slagsen 💜💜💜

Ingen kommentarer:

Send en kommentar