mandag den 27. april 2015

Store krav

Har lige købt et par halvdyre italienske jeans. De er flotte og sidder ret godt. Fordi de ikke er lavtaljede.

Jeg HADER lavtaljede bukser og kan ikke se, hvordan fanden man kan synes det er fedt, at man ikke kan bøje sig frem uden at velsigne omgivelserne med muligheden for et kig langt ned i møntindkastet mellem ballerne.

For slet ikke at tale om forsiden. Hvad nu, hvis der stikker noget loddent ovenud? (Det gør der selvfølgelig ikke, for jeg er som regel ret veltrimmet, if you catch my drift. Men hvad nu hvis?)

;-)

Og har man født et barn, er der nok hos nogle en risiko for, at mavepøllen flyder ud over buksekanten. Som hævet bolledej i en lidt for lille skål.

Så nej. Det spiller fandme ikke.

Men disse jeans er super og sidder rigtig pænt på min kvindemås.

Ville så lige vaske dem. Og tjekkede vaskeanvisningen:



Øh ...?

Tager jeg mon fejl, eller står der virkelig, at jeg skal vaske mine jeans på vbangen og undgå kontakt med lyst tøj, tilbehør og møbler?

Hvad fanden mener de? Jeg er i vildrede. Og så på en mandag :-(

Måske skulle jeg bryde budskabet ned i enkeltdele for at lette min egen forståelse:

Den kode med "vbangen" har jeg allerede knækket.

Og "lyst tøj" giver nogenlunde sig selv.

Men hvad betyder egentlig "tilbehør"?

Altså smykker og hårpynt? Eller bælter, tasker, punge? Eller måske elektroniske accessories som headsets og computerladere?

Who knows? Men for en sikkerheds skyld burde jeg nok undgå det hele, når jeg har bukserne på.

Foruden møbler altså.

"Undgå kontakt med møbler."

Det havde sikkert været en smal sag, hvis jeg havde været buddhistmunk eller fange i et irakisk fængsel.

Men nu er det altså sådan, at det er jeg ikke. Og at jeg til min nyindkøbte forstadsvilla har investeret i en ordentlig motherfucker af en hjørnesofa i luksusflyderklassen.

Og her sidder jeg nu. Trodsigt. Iført mine nye jeans.

Sikke en lille rebel jeg er.




 


3 kommentarer:

  1. Hvor pokker køber du tøj henne? Der er altid de mest mærkværdige vaskeanvisninger i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, vidste, at netop denne vaskeanvisning ville falde i din smag, Ducky :-D

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet