torsdag den 2. april 2015

Efter et langt tilløb ...

... har jeg endelig taget skridtet!

Jeg har oprettet en side på Facebook. Til Dropsene.

Det har taget mig en bagatel af to år at nå den milepæl.

Og jeg er scared shitless. Bange for at klikke på noget, som afslører mig, når jeg roder rundt derinde. 

Som pludselig blæser et eller andet med De Syrlige Drops op på den forkerte væg. På den væg, hvor jeg kommunikerer med mennesker, der absolut ikke behøver at vide, at jeg også laver drops.

Mine kolleger for eksempel.

De behøver fannerme ikke vide, hvad der gør Frau Deutschlehrerin våd i trussen.

Det behøver mine forældre heller ikke. Eller rotterne (læs: mine børn, red.). GYS!

Samtidig vil jeg som blogger naturligvis gerne gøre mig så lettilgængelig for mine læsere som muligt. 

Derfor Facebook.

Ses vi der? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar