fredag den 6. december 2013

Not dead ... yet

Nope, jeg er ikke kradset af. Endnu altså. 

Men jeg HAR haft en dødbringende uge med alt for travlt, hvilket i nogen grad skyldes abefest, som jeg holder her i residensen for en eksklusiv kreds i morgen aften.

Har egentlig heller ikke tid til at skrive nu, for jeg står med det ene ben ... 

... ikke i graven ;-),

men derimod til bestyrelsesmøde på rotternes skole og efterfølgende julefrokost.

Vil dog lige dele denne med jer:

Sidder til min yndlingssøsters fødselsdagsfest i sidste weekend i charmerende selskab med næsten hele min familie, da min smukke, karismatiske, kloge, reflekterende datter pludselig siger:

"Altså åben homoseksualitet er da den smukkeste kærlighedserklæring, der findes. Tænk at vælge at fortælle verden, at man elsker den, man elsker, når man ved, hvor mange fordomme og hvor meget modgang man vil møde."

Well done, my sweet child :-D Me like!

Og nu af sted til bestyrelsesmøde/julefrokost. 

Hav en fantastisk fredag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar