tirsdag den 26. november 2013

Fodboldtossen Bendtner og mit indlæg nr. 100

Så kan man igen læse, at Arsenal-bænkevarmeren Nicklas Bendtner har opført sig åndssvagt. Hærværk endnu en gang. 

Og hvis han ikke bedriver hærværk, kører han spritkørsel eller render rundt og banker folk.

Det er virkelig heldigt for ham, at han har gode fodboldben, for tankevirksomhed har han vist ikke meget af.

Hans opførsel er egoistisk, hensynsløs, usympatisk, arrogant. Ja øh ... træls faktisk.

Den mand skal så forestille at være en helt. Tilbedt af mange små naive danske drenge.

Flot forbillede. SÅ flot altså.

Og det undrer mig pissemeget, at hr. Olsen ikke for længst har kylet dette tilsyneladende undermedicinerede kriminelle individ langt ud af landsholdets rækker. Permanent.

Det er i min optik en slags prostitution af egne moralske værdier at blive ved med at holde fast i tåben, blot fordi han kan sparke til en bold.

Hrmpf!

Og dette her er i øvrigt mit indlæg nr. 100. 

Så ... øh ... tillykke til mig selv ;-)

4 kommentarer:

  1. Tillykke!
    Og tak - om ikke for alt - så for en virkelig fin blog. Jeg er (jo!) fan : )
    Kh. Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sofie

      Mange tak! Og selv tak :-D Og tak fordi du læser med. Me like!

      Slet
  2. Tillykke med nr hundrede jeg glæder mig til de næste

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Ducky

      Mange tak :-) Og tak fordi du er med på en kigger.

      Jeg glæder mig også til at skrive de næste ;-)

      Slet