lørdag den 29. oktober 2016

Tømmermænd? Jep!

Vidste det krafthelvede!

Jeg har tømmermænd.

Var på Hotel Nyborg Strand til årsmøde i Danmarks Privatskoleforening fra i går klokken 10 til i dag klokken 12. Med de to ledere fra Rotternes (læs: mine elskelige børns, red.) skole og formanden i bestyrelsen. Jeg er selv næstformand.

Shit. Vi forstår sandelig at feste igennem. Skulle måske ikke have nuppet den sidste mojito i nat ;-)

Det var et udmærket årsmøde. Det var jo den sædvanlige fremlæggelse af foreningens regnskab og budget, GAB. Men derudover plejer der at være nogle interessante oplægsholdere.

I år således en fremtidsforsker. Han kunne fortælle, at fremtiden bliver mere digital. Surprise!

Og så en tidligere ministersekretær og nuværende kommunikationsekspert, som oplyste, at man skal vide, hvilke produkter man egentlig udbyder. Altså at hvis man sælger en boremaskine, er det i virkeligheden hullerne i væggen, man sælger.

Fint nok.

Om aftenen er der altid fest. 

Sidste gang jeg var med (som også var første gang, jeg var med), var der ingen af mine kære bestyrelseskammerater, der havde tænkt på at orientere mig om festen og en fucking, uskrevet forventning om, at man altså har overordentlig pænt tøj på til lejligheden.


PIS!

Så jeg dukkede da op til middagen i det tøj, jeg havde haft på hele dagen. Og var selvfølgelig helt utrolig underdressed. Til gengæld var jeg ret iøjnefaldende i mængden.

Fedt.

Den faldgrube undgik jeg behændigt i år ;-) 

Min kjole var ganske vist en anelse kuffertkrøllet, og hælsålen var faldet af min ene sko, så der lige var en lille højdeforskel der, men min fremtræden var alligevel hele banelængder mere elegant end sidste gang.

Nå, men nu er jeg hjemme igen.

Rotterne er hos Eksmanden, og jeg glæder mig sindssygt til et helt døgn, hvor jeg bare skal være ... MIG.

Oh heavenly joy!

Så jeg har indkøbt en ordentlig motherfucker af en bøf. Som jeg i aften vil indtage. Smukt ledsaget af hasselbackkartofler, pulverbearnaise fra Knorr (nammenam), ristede champignoner og en færdigkøbt salat. 

Om jeg har lyst til rødvin, vil tiden vise. Men for alle eventualiteters skyld har jeg smidt en Coca Cola Zero i køleskabet.

Jeg har også opbygget et passende lager af popcorn, snolder, chips og dip.

Så mangler jeg bare at afgøre, om underholdningen skal bestå i Game of Thrones, Orange Is the New Black eller Broadchurch. First world problem.

Allerførst, however, vil jeg lade sofaen springe på ryggen af mig for en stund.

Take care, indtil vi høres ved igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar