torsdag den 10. november 2016

Et studie i smagløshed

Så har fruen da lige fået sig et smart, årstidsaktuelt stykke tekstil:



Og jeg har omgående digtet en hyldestsang. 

Du er velkommen til at synge med. Melodien kender du sikkert. 

Here we go:

"Se min sweater, den er multi-kulti.
Alt, hvad jeg ejer, er på ingen måde som den.
Den er af plastic, strikket af nogl' colapropper.
Og så tror jeg, Trump vill' syn's den var fed."

Nå ja, altså versefødder og rim arbejder jeg stadig på. But I'm getting there.

Haha :-D

Ej, for at være helt ærlig, så er vi en 10-15 stykker på lærerværelset, som alle har købt en syntetisk sweater i stil med min.

Du tror det nok ikke. Men det passer altså.

Very classy!

Og hold kæft, hvor bliver det bare jul, når hele korpset til december møder på job i vores nye "uniform".

Vi vil således kollektivt opløfte smagløshed til en hidtil ukendt potens ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar