mandag den 10. oktober 2016

Lidt mere om fordomme

Har lige fået denne kommentar til et indlæg om religiøse sekters hjernevask af deres medlemmer:

"Hvor i ligger hjernevasken? At du betragter homeseuualitet som noramlt og jeg ikke gør? Er pædofoli nu også hjenrevask hvis jeg siger at jeg er imod det? Dyresex? Der er kun en naturlig konstellation og det er mand - kvinde. Homoægteskabet er hjernevask fra samfundets side. Ægteskabet er helligt og en mand skal forlade sin far og sin mor og knytte sig til sin hustru og de to skal blive et kød. Det feminine føder og der skal en mand til. Så fat det dog. Det næste bliver gift dig med din kat. Det er jo kærlighed. Gift dig med din lillesøster. Det er kærlighed og hun ser jo godt ud osv. I lever i fornægtelse og løgn fordi samfundet siger "god" for det."

Siger mange tak til Thomas V, som har skrevet kommentaren. 

Nu behøver jeg da ikke skrive flere indlæg om fordomme mod homoseksuelle.

Skulle trangen alligevel komme over mig, kan jeg bare genudgive kommentaren fra Thomas, som altså IKKE er hjernevasket, men bare mener, hvad andre har fortalt ham, at han skal mene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar