torsdag den 31. marts 2016

Årets babe

Det lakker stille og roligt mod skoleårets afslutning. Det mærker man tydeligt på 9. årgang. 

Vi knokler for at nå de sidste dele af pensum, og eleverne er så småt begyndt at arbejde på blå bog og revy til sidste skoledag.

I denne uge har englebasserne foretaget deres award-nomineringer. Det vil sige, at de nominerer "årets par", "årets brandert", "årets blondine", "årets lærer" ogsåvidere, ogsåvidere, ogsåvidere.

Jeg er af en hel del nomineret som "årets lærer." Hehe. 

Ganske vist på andenpladsen efter en af matematiklærerne. Men alligevel. Og i betragtning af at jeg underviser i alle tiders hadesfag: tysk (GYS!). Så er det sgu helt godt gået ;-)

Efter sigende ligger jeg også ret lunt i feltet til nomineringen som "årets babe".

Så det er sgu ikke, fordi de små mangler humor, haha :-D

Det der med award-nomineringer er måske efter amerikansk forbillede. 

Jeg kan i hvert fald huske, at der til årbogen på min high school i USA i 1985 også blev udpeget elever i kategorier som "most talkative", "most likely to succeed" og sårn.

Jeg er også nævnt i den amerikanske årbog. Ikke fordi jeg var "most likely to succeed", men fordi jeg blev kaldt "Hanna Banana."

Det er det eneste, der står i årbogen om mig: "Nickname: Hanna Banana".

SÅ flot.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar