mandag den 11. maj 2015

Mors dag eller hvis du er træt af Beethoven

Er du træt af Beethoven?

Så kan du eventuelt stikke den gamle LP-plade, du har med ham, i ovnen, indtil den bliver slap og slatten.

Og dernæst kan du folde den til en pæn slikskål. Som du så giver din mor i morsdagsgave.

Sådan:

Nu bruger vi godt nok slet ikke konceptet mors dag hjemme hos os, fordi det er en skide kommerciel opfindelse. Men det har mine børn ikke opdaget endnu ;-)

Derfor havde Barn 2 og hans kæreste lovet at komme og lave brunch til mig. Hvilket sikkert var forløbet ganske planmæssigt, hvis ikke de begge havde haft tømmermænd søndag morgen og derfor slet ikke dukkede op.

Før jeg altså ringede til dem og oplyste, at brunchen stod på bordet.

Hrmpf.

Men Barn 4 havde lavet sin egen variation over Beethoven, som du kan se på billedet, og havde oven i købet filtet en smuk tulipan til Mutti.

Og Barn 1 kom rejsende med toget helt fra Århus med en flot buket.

Og Barn 3 forbød mig at lave det mindste, der rimede på køkkenoprydning, hele dagen.

Så tre ud af fire er vel okay. 

Navnlig i betragtning af, at vi ikke holder mors dag, hvilket jeg efterhånden ikke kan få mig selv til at fortælle dem ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar