onsdag den 27. maj 2015

Kan så konstatere at der er en grænse for min solidaritet med Afrika

Oh my god, jeg ørler!

Hader at måtte skuffe rotterne.

Som for eksempel da Barn 4 på 10 for ikke længe siden glædestrålende sprang mig i møde ved min hjemkomst fra job og gavmildt tilbød mig ...

... en ristet melorm, som hun havde fået i skolen. Tilmed nydeligt anrettet på en af mine pæne gamle tallerkener.



Fy for satan!

Mutti har altså ikke lyst til en bid! 

Heller ikke om den lille motherfucker smager nok så meget af flæskesvær, som barnet påstår.

"Jamen, mor, om ti år kan man ikke købe kød mere, og så er vi nødt til at spise insekter," lød det ellers med overbevisning fra den tiårige.

Okay. 

Det betyder så, at jeg om ti år bliver vegetar!

(På den anden side set er der selvfølgelig ikke så langt fra denne delikate anretning til det, man får på Noma ;-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar