tirsdag den 27. januar 2015

Gæt hvad jeg fik af julemanden

Nå ja.

Gæt for resten, hvad jeg fik i julegave af ... øh ... julemanden:


Jep. Et regnbueflag. Hehe.

Til at begynde med hænger jeg det på en eller anden væg i min forstadsvilla. Bare for at provokere min mor lidt og såd'n.

Senere kan jeg sætte det på en stang og tage det med til Priden i Århus. Så kan jeg vifte med det der.

Jeg sørger altid for, at der ligger noget fra julemanden til mig selv under træet. Så ved man da, at man får noget godt (ud over det, som Ladyen har købt, naturligvis). Og i år var hans gave til mig altså lidt homomanifestationsagtig.

Min søn på 16 synes, det er et fedt flag. Hans første reaktion, da han så det, var at iføre sig det som en kappe.

Åh, haha. En homosuperhelt i min stue :-D

Lurer lidt på, om han kunne være til mænd.

Hvis han er, så synes jeg, han er heldig, at hans mor er til kvinder. Det kunne jeg godt have brugt, at min mor også var.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar