lørdag den 17. januar 2015

Dumme Netto

Jeg har lige skrevet følgende til Nettos kundeservice:

Jeg skriver, fordi jeg i går eftermiddags blev temmelig irriteret på en af jeres kassemedarbejdere i Netto på Marsvej i Randers.

Jeg handlede i butikken klokken 17.08 og spurgte ved dankortbetaling af mine varer, om jeg kunne hæve 100 kroner over beløbet.

"Nej," lød svaret fra den unge dame ved kassen. "Det må vi ikke om aftenen."

Øh, om aftenen? Klokken var godt 17, og jeg var ikke helt enig i damens definition af begrebet "aften."

Et blik på informationssedlen ved kassen afslørede da også, at det først er klokken 18, at man ikke kan hæve over beløbet hos Netto.

Det påpegede jeg over for damen, hvorefter hun oplyste, at "det er lavet om," og at det står på Nettos hjemmeside, som jeg da bare kunne have læst, inden jeg handlede.

"Skal I så ikke også have lavet den der seddel om?" spurgte jeg og pegede på opslaget ved kassen. "For der står altså klokken 18, og det er vel misinformation af kunderne."

"Jamen, det står på hjemmesiden," lød det begavede svar.

Nu har jeg så kigget på Nettos hjemmeside, og den første (og eneste) oplysning jeg finder om den slags, ligger under "Spørgsmål & svar."

Der står klokken 18.

Sikke en dum lille magtbegærlig og ikke særlig service-minded gås, I har siddende ved kassen på Marsvej.

Jep, sådan har jeg skrevet til Netto. 

Jeg var sgu lidt vred. 

Har nemlig lovet Barn 4 at lære hende at tage bybussen ind til skolen, så hun i hverdagene ikke behøver at cykle derind, når vejret er for dårligt. Så jeg skulle have brugt kontanter til busbilletterne her i formiddag. Nu må jeg først en tur på tanken og købe et eller andet, som jeg ikke har brug for, så jeg kan hæve lidt over.

Hrmpf!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar