fredag den 16. januar 2015

Om teknologiske vidundere

... øh ...
 
Egentlig bad jeg bare den flinke mand i Elgiganten om et tv, der var lidt større end det ret diminutive apparat, jeg havde i forvejen. Men shit for en motherfucker, jeg er kommet hjem med, haha :-)
 
For one thing: Det viste sig naturligvis, at papkassen med vidunderet på ingen måde kunne klemmes ind i en Toyota Yaris, hvorfor fruen måtte tilkalde sine aldrende forældre, Tudserne, der blandt andet udmærker sig ved at eje en stationcar.


Og efter udpakning og installation herhjemme i forstadsvillaen lader det så til, at jeg åbenbart har fået mig et 55 tommer 3D smart-tv med streaming og cloud og apps og mediecenter og andre funktioner, som jeg ALDRIG finder ud af at bruge med mine begrænsede teknologiske færdigheder.

Shit igen.

Jeg anede slet ikke, at jeg føler mig tiltrukket af topmoderne gadgets som dette mirakel-tv.
Måske har Barn 4 alligevel ret når hun siger, at da jeg har det korteste hår, må jeg jo være manden i mit parforhold.

;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar