onsdag den 21. maj 2014

Frugt

Vi har frugtordning på skolen. Det betyder, at der hver morgen kommer en smilende og storhilsende lille muslimsk mand og afleverer to bugnende kurve med store modne frugter og som regel også lidt småguf i form af vindruer, chokoladeovertrukne rosiner og den slags på lærerværelset.

I dag afleverede han blandt andet en stor skål med nødder af forskellig art.

"Uhm, jeg elsker gode nødder!" udbrød jeg højlydt til indforståede smil fra de personer på lærerværelset, der ved, at jeg er lesbisk og derfor tænder på bryster.

"Haha, den kunne misforstås," sagde en kollega, der netop er begyndt på job igen efter barsel og derfor intet kender til mit privatliv.

Njah, trunte, det er jeg altså bange for, at den ikke kunne. Øh ... medmindre man altså tror, at det var nødderne i skålen, jeg refererede til.

;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar