søndag den 16. marts 2014

Hvad sker der lige for vestjyderne?

Jeg har sådan et lille statistikprogram koblet til min blog. 

Google Analytics. 

Fed lille gadget, der fortæller mig meget interessant om trafikken her på dropsene. 

For eksempel kan jeg se, at jeg i den sidste måned har haft læsere i Rom, Accra, Oxford, Ixelles, Milano, Eksjö, Malmö, Santiago, Paris, London, Stockholm, Warszawa, Randolph, Flachau, Bergen.

Foruden Malling og andre spændende steder i Danmark.

Mange steder i Danmark. Næsten overalt i Danmark faktisk.

YEEEHAW! Fantastisk! 

Og tusind tak til alle jer! Elsker bare at blive læst!

Men ... øh ... hvor fanden er Vestjylland henne i statistikken? 

Med undtagelse af Esbjerg (og mange tak, Esbjerg :-D) har jeg ikke haft et eneste besøg fra den vestlige del af landet.

WTF?!

Er hele Vestjylland mon styrtet i havet? Har de ingen homoseksuelle derude? Og da jeg ved, at langt fra alle mine læsere er homoseksuelle: Har de ingen heteroseksuelle derude? Eller har de ingen netdækning? Er de ude med kutteren? Eller går de i vinterdvale uden for turistsæsonen?

Jeg ANER det ikke.

Enlighten me, please.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar