søndag den 23. marts 2014

Hvad blogging kan udrette

Har lige opdaget noget cool. Noget virkelig cool altså.

Kan du huske dette indlæg, hvor jeg blandet andet bringer dette billede:


 ... og morer mig højlydt over, at Finax har glemt at skrive havregryn på listen over ingredienser til havregrød?

Okay, nu skal du så høre, hvad der videre skete. 

I al anstændighed sendte jeg linket til nævnte blogindlæg til Finax for ligesom at give dem en chance for at rette op på fejlen. 

Og så satte jeg mig ellers til at vente. I cirka fire måneder.

Og vupti, nu ser pakkerne med økologiske havregryn fra Finax pludselig således ud:


See the difference?

Hehe. Hvor cool er DET ikke lige!



Så nu venter jeg bare på en hjertelig tak fra Finax. Og måske en lille erkendtlighed ;-) 

Har imidlertid ikke hørt en lyd fra firmaet. But who knows, måske står der en dag en palle med økologiske havregryn uden for min dør.

2 kommentarer:

  1. Venter spændt på du laver en sammenlignende anmeldelse af de to opskrifter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmmm, tjah, mit bud er, at man bliver mest speedy af den første. Men det må selvfølgelig komme an på en prøve ;-)

      Slet