onsdag den 16. oktober 2013

Mere Ryan

Så har jeg stoppet sidste beklædningsgenstand i min diminutive kabinekuffert.

Er PISSEtræt af Ryanair og alle deres fucking lortegebyrer.

Sidste gang havde jeg således ved en fejl fået booket en flyvning på en forkert dato og måtte foretage en ændring i systemet. Det er en ændring, man SELV foretager, og det hele foregår elektronisk. Jeg tror sgu ikke en gang, at processen på noget tidspunkt involverer en medarbejder med puls.

750 kroner for ændring af reservation. WTF!!! Det var jo mere end halvdelen af det beløb, jeg havde givet for billetterne in the first place.

Verdammte Schweinhunde!

Og "Priority Boarding" my ass! Hvem er dog idiotisk nok til at betale ekstra for at få lov at gå først om bord? Der er da plads til os alle. Og de passagerer, der står bagerst i priority-køen bliver jo let og ubesværet indhentet af os andre "monkeyclassere" på vejen ud til flyet.

Og en 500-luns for at tjekke en rejsetaske ind!

Derfor altså min diminutive lilla kabinekuffert.

Eneste problem: shopping. 

Det er fandens svært at stoppe ret mange London-indkøb ned i min lille kuffert, som allerede giver sig lidt i syningerne inden afrejse hjemmefra.

Måske vil jeg vælge at følge Store Datters strategi, som hun med succes benyttede under hjemrejse med Ryanair fra Edinburgh forrige år:

Hun iførte sig ganske enkelt alle sine tekstilindkøb inden ombordstigning på flyet i Skotland. Der var ni lag. Og hun mindede svagt om Michelin-manden, da jeg tog imod hende i Billund Lufthavn ved hjemkomsten. Men, hey! Mission accomplished!

2 kommentarer:

  1. Hold da op, jeg gider godt at se dig, hvis du tager datterens strategi i brug :D
    Og ... ha' en skøn London-tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah, og forestil dig så at noget i et af de indre lag får det til at bippe i security, haha. Ganske som i datterens tilfælde :-D

      Slet