tirsdag den 22. oktober 2013

I dag er Lucifer blevet far

Yep, Lucifer er blevet far i dag. For femte gang.

Det er uden sammenligning den mest egoistiske og idiotiske beslutning i den nyere verdenshistorie. Fordi:
  1. Han er 51 og i min optik alt for gammel.
  2. Han har kun kendt damen i 13 måneder.
  3. De har i forvejen seks børn tilsammen.
  4. Hun har fået sine to med to forskellige mænd og synes dermed ikke specielt stabil.
  5. De bor i to forskellige byer med halvanden times kørsel imellem.
  6. Han har, grundet sin karrierefiksering, aldrig haft tid nok til de fire børn, han i forvejen har med mig.
  7. Vores fire børn føler sig totalt kørt ud på et sidespor, som om Lucifers "gamle" familie ikke længere duer, og han så bare laver en ny et andet sted.
Han gør det, fordi:
  1. Han er midt i en big time midtvejskrise (men ER heldigvis holdt op med at købe G-Star-tøj). Dermed tror han, at det vil gøre ham ung at blive ved med at avle børn.
  2. Han elsker at prale med ekstremer - i særdeleshed over for sine forretningsforbindelser (derfor har han også haft hang til at kaste vores børn ned ad de vildste sorte skipister i en alt for tidlig alder, ligesom han har presset dem (og mig) ud på flere hundrede kilometers cykelture i Sydeuropa i næsten alle sommerferier). 
  3. Han håber, at han via et barn kan give mig en symbolsk finger og vise mig, at han er kommet videre, efter at jeg ramte ham med en knytnæve i solar plexus ved at gå fra ham.
  4. Han får jern på ved tanken om, at han ved at bedække barnets mor har skabt en forholdsvis varig forbindelse til en ambassadørdatter, hvilket passer aldeles storartet i hans snobbede indre univers (Lucifers nye svigerfar er finsk ambassadør i en sydamerikansk bananstat).
Konsekvenser:
  1. Lucifer og partner flytter til København med bebs, og Lucifer vil i den forbindelse gøre et ihærdigt forsøg på at tage mine fire børn fra mig og bringe dem med sig derover.
  2. Et af mine børn er sønderknust over sin fars hovedløse beslutning om at formere sig yderligere og får p.t. psykologhjælp af samme årsag.
  3. Lucifer har held med sit erklærede mål om at hævne sig på mig, for han ved, at skal han ramme mig, skal han bare sigte mod mine børn.
  4. Jeg må grundet alle ovenstående punkter nærmest vende vrangen ud på mig selv, fordi intet under nogen omstændigheder må gå ud over det lille nyfødte barn, som slet ikke fortjener eller har nogen skyld i den negativitet, der omgærder ham fra fødslen. Jeg må således gøre, hvad jeg kan, for at præge mine fire rotter til at tage rigtig godt imod ham.
Pis.

2 kommentarer:

  1. For hulan da! Sikke en udfordring - både for dig selv og ungerne.
    I er seje - det er jeg helt sikker på.
    Kh. Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Sofie

      Mere support fra dig :-) Det er super dejligt!

      Jeg tror også, at det hele nok skal gå. Det plejer det jo - også selv om det somme tider kan se lidt træls ud.

      Prøver i hvert fald at holde fanen højt ;-)

      Take care now

      Slet